Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی استان هرمزگان طلایه دار مبارزه با پدیده شوم قاچاق در آب‌های جنوب کشور است، گفت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ بن بستی وجود ندارد و اگر با توکل به خداوند متعال حرکت کنیم، همه مشکلات قابل حل است.

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی در نشست با فرماندهان مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه تلاش مضاعف در ماموریت‌ها باید برای رضای خداوند باشد، گفت: هشت سال دفاع مقدس باید الگوی مناسب و نقشه راهی پیش روی فرماندهان و کارکنان مرزبانی در ماموریت ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه باید با کمترین امکانات بیشترین بهره دهی را انجام داد، تأکید کرد: مبارزه با قاچاق، مهمترین اولویت خدمتی مرزبانان در استان هرمزگان است زیرا ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی و ضربه به تولید ملی در کشور مربوط به معضل قاچاق است.

گودرزی برنامه ریزی منسجم در ساحل و دریا را برای مبارزه با قاچاق مهم قلمداد کرد و گفت: بایستی برنامه منسجم در سواحل و دریا در بحث مبارزه با قاچاق تهیه و تدوین شود تا از قاچاق بی رویه در مرزهای آبی کشور جلوگیری شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه، فعالیت ها و ماموریت های فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در زمینه مبارزه با قاچاق را مطلوب دانست و گفت: کشفیات از سودجویان، نشان دهنده عزم جدی مرزبانان هرمزگان در مبارزه با این معضل بزرگ در کشور است.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود بر آسایش و رفاه مرزبانان در این منطقه تأکید و اظهار کرد: در واحدهای مرزی، تقویت روحیه کارکنان بسیار مهم است. در بحث خوشایندسازی و مکنا باید تلاش‌های ویژه‌ای در یگان های مرزبانی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: اگر کارکنان از شرایط و روحیه مطلوبی برخوردار باشند، بدون تردید در اجرای ماموریت ها موفق تر و با همت بالاتر عمل خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پایان گفت: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ بن بستی وجود ندارد و اگر با توکل به خداوند متعال حرکت کنیم، مشکلات قابل حل است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی در پایان این نشست از تعدادی از مرزبانان شجاع پایگاه دریابانی بوموسی که در پاسخ به تعدی گارد ساحلی کشور امارات، ظرف چند ساعت با پاسخ قاطع و توقیف دو فروند شناور غیرمجاز  کشور بیگانه، موجب اقتدار مرزبانی نیروی انتظامی شدند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا قاچاق فرمانده مرزبانی مبارزه با قاچاق استان هرمزگان ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت