Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - واحد تولیدی انواع پوشاک زنانه و مردانه با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از فرینا، «شرکت پاشادوخت ارس» با بیش از 100 میلیارد ریال سرمایه ثابت و بیش از هزار و 142 میلیارد ریال سرمایه در گردش در فاز دوم صنعتی منطقه آزاد ارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این واحد تولیدی سالانه بیش از یک میلیون و 20 هزار عدد انواع پوشاک زنانه و مردانه تولید خواهد شد و اشتغالزایی 50 نفر را به همراه خواهد داشت.
گفتنی است؛ مرتضی بانک، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در سفر یکروزه خود به منطقه آزاد ارس 6 طرح عمرانی و صنعتی به ارزش 6 هزار و 500 میلیارد ریال با اشتغالزایی 225 نفر را افتتاح و از تعدادی از واحدهای تولیدی منطقه بازدید می کند.
منطقه آزاد ارس با بیش از 50 هزار هکتار وسعت در حاشیه رودخانه مرزی ارس در 130 کیلومتری شمال غرب تبریز با جمهوری های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری نخجوان هم مرز است با احداث خط راه آهن از منطقه آزاد ارس تا خاک ترکیه، می تواند منطقه شمال غرب را به گذرگان اصلی ترانزیت ریلی اروپا و منطقه قفقاز تبدیل کند؛ خط آهن جلفا ـ تبریز نیز با 102 سال قدمت، قدیمی ترین خط آهن ایران محسوب می شود که برقی و در زمان حاضر فعال است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • افتتاح آرش مال تحولی بزرگ در خدمات متفاوت و تجربه‌های نوین برای گردشگران
  • پروژه فیبر نوری استان قم با حضور رییس جمهور افتتاح می‎شود
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان