Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این اداره کل جهت فراهم شدن زمینه ایجاد اشتغال فرزندان بازنشستگان،آمادگی پرداخت تسهیلات و ارائه آموزش به آنها را دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" در نشست با سرپرست صندوق بازنشستگی استان با اشاره به اینکه داشتن مهارت لازمه اشتغال است، افزود: برای مهارت فرزندان بازنشستگان که جویای کار هستند با همکاری فنی و حرفه ای استان می توان آموزش های لازم و متناسب با بازار کار را به آنها ارائه کرد و همچنین به افرادی که برای ایجاد اشتغال نیازمند تسهیلات هستند نیز وام های اشتغازایی از طریق بانکها با سود کم پرداخت می شود و از طریق کاریابی ها نیز با توجه به مهارت و تخصص متقاضی می توان زمینه اشتغال آنها را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و با توجه به بحران کرونا و تحت تاثیر قرار دادن بسیای از کسب و کارها، مشاغل آنلاین و کسب و کارهای خانگی و مشاغل نوع جدید در حال رونق گرفتن است، گفت: با توجه به توسعه مشاغل خانگی در این شرایط، می توان از این فرصت استفاده کرد.
وی اظهارکرد: برای حمایت از این مشاغل، 50 میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص داده شده است که متقاضیان مشاغل خانگی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
ابراهیمی از احداث مسکن بازنشستگان خبر داد و افزود: با امضای تفاهم نامه بین وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی و مسکن و شهرسازی مقرر شد بازنشستگان صاحب خانه شوند.
قابل ذکر است که 17 هزار و 600 نفر بازنشسته در هرمزگان از صندوق بازنشستگی استان خدمات دریافت می کنند.
در این نشست مشکلات بازنشستگان استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی