Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:11:18 GMT

آسترا، سریع ترین قالب چند منظوره وردپرسی دنیا

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۴۸۱

آسترا، سریع ترین قالب چند منظوره وردپرسی دنیا

یکی از رایج‌ترین سوالات وردپرسی که پرسیده می‌شه اینه که بهترین و سریع ترین قالب چند منظوره وردپرس کدام است؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ژاکت، قالب چند منظوره انعطاف پذیری بسیار بالایی را در طراحی هر نوع سایت دلخواهی به شما می‌دهد. با امکانات گسترده و کلیدی که ایجاد انواع سایت‌های فروشگاهی، چندمنظوره، شرکتی، آموزشی، خبری، فروش فایل و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را فراهم می‌کنند.

اگه موافق باشید، در این متن با یکی از شگفت‌انگیزترین قالب‌های وردپرسی دنیا آشنا بشیم که تقریباً تمام رکوردهای یک قالب ارزشمند رو در سطح جهانی شکسته است.

قالب آسترا چیست؟

آسترا (Astra) تنها پوسته‌ای است که پس از ۲ سال رونمایی، با بیش از ۱ میلیون نصب‌فعال، رکورد دار محبوب ترین قالب وردپرسی در طول تاریخ شد. به گفته سوجی پاوار، بنیانگذار brainstorm force (شرکت سازنده آسترا)، "روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر به کاربران آسترا اضافه می‌شوند".

این آمار به‌سادگی در مخزن وردپرس قابل مشاهده و بررسی است. چنین اتفاقی در دنیای وردپرس یک معجزه حیرت‌انگیز است. قالب‌هایی که اکوسیستم گسترده و طرفداران زیادی دارند، احتمال وجود مشکل یا باگ در آن‌ها به شدت کم است و قابل اعتمادتر هستند.

شرکت برین استورم فورس، با بیش از ۱۱ سال سابقه، علاوه بر پوستۀ Astra، افزونه‌های ارزشمند دیگری نظیر ConvertPlug، ConvertPro، Ultimte Addons، WPPortfolio و تعداد زیادی افرونه رایگان و تجاری دیگر را نیز خلق کرده است.

سرعت و سبکی آسترا

آسترا دارای امکانات بسیار شگفت انگیزی برای سفارشی‌سازی سایت می‌باشد. از بین قالب‌های حرفه‌ای دنیا، Astra سبک ترین و سریع ترین قالبی هست که تاکنون متولد شده است.

تنها قالبی که در یک وردپرس خام، رکورد لود کمتر از ۵۰۰ میلی ثانیه را تاکنون شکسته است. این رکورد در تست هاستینگ‌های ابری ایتالیا حتی به ۸۰ میلی‌ثانیه هم رسیده است. جالب است بدانید که در قالب آسترا حتی ۱ خط کد جی‌کوئری وجود ندارد.

حجم فایل‌های آسترا فقط ۵۰ کیلوبایت است. این‌ها دلایلی است که آسترا را به سبک‌ترین و سریع‌ترین و بهینه‌ترین قالب وردپرسی جهان تبدیل کرده است.

سازگاری با صفحه‌سازهای معروف

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آسترا که این تم را به‌شدت منحصر به فرد می‌کند، سازگاری با صفحه‌سازهای محبوب دنیاست. Astra به خوبی با المنتور، ویژوال کامپوزر، دیوی بیلدر، بیوربیلدر، بریزی، گوتنبرگ، کینگ کامپوزر و... ادغام می‌شود.

هماهنگی با صفحه‌سازهای مختلف، یکی از بزرگ‌ترین دلایل محبوبیت آستراست. تقریباً هیچ قالب وردپرسی مدرن دیگری در دنیا چنین وسعتی از سازگاری و آزادی را در طراحی به کاربران نمی‌دهد.

سازگاری با افزونه‌های آموزشی پیشرفته

آسترا یک قالب چندمنظوره خارق‌العاده است و بطور هوشمندانه‌ای با افزونه‌های مطرح آموزشی مانند LearnDash و LifterLMS و LearnPress و... هماهنگ می‌شود. بنابراین طراحی آکادمی‌ها و دانشگاه‌های آنلاین باشکوه، به لطف آسترا دیگر یک رویای محال نخواهد بود.

نصب سایت‌های آماده آسترا با ۱ کلیک

آسترا دارای بیش از ۴۰۰ سایت آمادۀ طراحی شده با ۴ صفحه‌ساز محبوب دنیا است. دموهای آماده با موضوعات مختلفی نظیر فروشگاهی، آموزشی، شرکتی، دانلود فایل، مجله خبری، وبلاگی، نمونه‌کار و... طراحی شده‌اند.

فاصلۀ شما با مالکیت و امپراطوری یک کسب و کار آنلاین باشکوه به لطف سایت‌های آمادۀ آسترا فقط ۱۰ دقیقه است. رویای چه کسب و کار آنلاینی را در سر می‌پرورانید؟ وقت آن رسیده است.

آسترا پرو و ویژگی‌های جادویی

علاوه بر نسخه رایگان، آسترا یک نسخۀ حرفه‌ای هم دارد. Astra-Pro مجموعه‌ای کامل از امکانات و ویژگی‌های حرفه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد.

این قابلیت‌ها توانایی شما را در طراحی سایت، تا حد یک برنامه‌نویس ماهر افزایش می‌دهد. بطوری که بدون نیاز به حتی ۱ خط کدنویسی می‌توانید سایت‌های پیشرفته‌ای را طراحی کنید.

۱- تایپوگرافی حرفه‌ای یکی از قابلیت‌های جذاب آسترا پرو است. ماژول «تایپوگرافی» کنترل عمومی و اختصای فونت‌های سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. برخلاف اکثر پوسته‌های دیگر، آسترا به شما امکان آپلود هر فونت دلخواهی را می‌دهد.

۲- طراحی هدر پیشرفته فقط با چند کلیک در آسترا پرو امکان‌پذیر است. امکان ایجاد هدرهای تک‌بخشی، دوبخشی، سه‌بخشی و همچنین سربرگ شفاف و چسبان با تنظیمات سفارشی‌سازی کاربرپسند در آسترا وجود دارد. برخلاف بسیاری از پوسته‌ها، با آسترا شما می‌توانید برای هر صفحه از سایتتان یک سربرگ کاملاً متفاوت طراحی کنید.

۳- طراحی فوتر حرفه‌ای به‌صورت چند بخشی و چند سطحی با آسترا پرو به سادگی امکان‌پذیر است.

۴- یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های آسترا پرو این است که می‌توانید طراحی کامل هدر و فوتر را با صفحه‌سازهای معروفی مانند المنتور و دیوی و... انجام دهید.

۵. سازگاری آسترا پرو با ووکامرس و edd دریای بیکرانی از امکانات را برای طراحی سایت‌های فروشگاهی به روی شما باز میکند.

۶- از قابلیت‌های بی‌نظیر آسترا پرو می‌توان به Custom-Layout آن اشاره کرد. این ویژگی تقریباً در هیچ قالب دیگری در دنیا وجود ندارد. این ماژول مانند افزونه Code-Snippet عمل می‌کند. بطوری که در هنگام توسعه حرفه‌ای سایتان، امکان هوک کردن هر نوع کد PHP، HTML ، CSS، JS و حتی فراخوانی کتابخانه‌های آیکون و اسکریپت‌های گوگل آنالیتیکس و... را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کند.

۷- ماژول برچسب سفید آسترا اجازه می‌دهد که شما نام قالب و برنامه‌نویس آن و اطلاعات شرکت سازنده را تغییر دهید. بطوری که می‌توانید وانمود کنید که قالب سایت شما اختصاصی است و خودتان برنامه‌نویسی کرده‌اید.

و هزاران تنظیمات پیشرفته دیگر...

نسخه اورجینال آسترا پرو

آسترا پرو در سایت wpastra.com با قیمت سالانه ۵۹ دلار (مادم‌العمر ۲۴۹ دلار) به فروش می‌رسد. شرکت آسترا یک پکیج Agency Bundle هم با قیمت سالانه ۲۴۹ دلار (مادم‌العمر ۶۹۹ دلار) که شامل تمام محصولات این شرکت می‌باشد، ارائه می‌دهند. اما مسلماً این پکیج چپ‌چین و انگلیسی است.

معتبرترین مرجع برای خرید نسخه اوجینال و لایسنس اصلی آسترا پرو فارسی سایت ژاکت است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریع ترین ترین قالب قالب چند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود