Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قم، بیش از ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد علی حسینی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات دانشگاه پیام نور در این ایام اظهار داشت: شیوع کرونا، مشکلات زیادی را در برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌ها به وجود آورد، اما در مدت کوتاهی توانستیم خود را با شرایط هماهنگ کرده و از طریق فضای مجازی به فعالیت‌های علمی و پژوهشی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم افزود:با استفاده از فضای مجازی، کلاس‌های حضوری به غیرحضوری و شیوه الکترونیکی تبدیل شد و تعامل گسترده اساتید در جهت تدریس و اقدامات آموزشی از طریق فضای مجازی و در بستر فناوری نوین اتفاق افتاد و بعد از اتمام کلاس‌ها نیز آزمون‌ها نیز با محوریت کتاب به سرانجام رسید.

وی بیان کرد: برگزاری دوره پیام‌نور به صورت منطقه‌ای نیز موجب صرفه‌جوئی و ارتقای کیفیت آموزش شد و این طرح برای استان‌هایی که بومی محوو هستند، دارای شاخص‌های خوبی است، هر چند کیفیت پیام‌نور در سالهای اخیر بسیار بالا رفته و 30 درصد کنکور ارشد و دکترا جذب پیام‌نور می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی: حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب رسالت اصلی بسیج دانشجویی استسفره همدلی به همت دانشجویان بسیجی شهرکرد گسترده شد+ تصویر‌‌سلامتی دانشجویان ‌دندانپزشکی بر فارغ‌التحصیلی مقدم‌تر است / اعزام دانشجو به مناطق محروم مختل شد

حسینی عنوان کرد: علی‌رغم شرایط مناسب پیام‌نور برای تحصیل به ویژه افراد شاغل، شهریه ثابت دانشگاه تنها 240 هزار تومان است و برای دانشجویان نیز وام‌های قرض‌الحسنه 20 میلیون تومان با 2 درصد سود تخصیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌ها نیز امکان ترخیص برای سربازان است و متقاضیان می‌توانند از معافیت تا پایان تحصیل برخوردار باشند، همچنین گرفتن انتقالی و مهمان شدن در شهر دیگر از طریق پیام‌نور بسیار آسان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در مورد برخی از دستاوردهای این دانشگاه تصریح کرد: ما در این مجموعه بهترین آزمایشگاه و کارگاه را در اختیار داریم و در سال جاری نیز از طرف وزارت علوم رتبه نخست مشاوره را به دست آورده‌ایم.

وی گفت: این دانشگاه در نشریات نیز رتبه اول را به دست آورد و در کمیته نظارت در کشور نیز یک نفر از قم به عنوان نماینده فعال است،همچنین در رشته‌های ورزشی در سطح بالایی قرار داری و در بین دانشگاههای دولتی و کاربردی کشور در رشته فوتسال حائز رتبه برتر شده‌ایم و 4 بانوی پیام‌نور قمی عضو هندبال هستند.

دانشگاه پیام‌نور قم دو شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است

حسینی افزود: دانشگاه پیام‌نور قم دو شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است که شهیدان علی دوست و صابری از جمله دانشجویان نخبه و توانای این دانشگاه بوده‌اند.
وی تصریح کرد: این دانشگاه دارای 7 هزار دانشجوی ورودی و 56 هیات علمی است که تن از هیات علمی دانشگاه پیام نور قم جزء نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند، ضمن اینکه در قم یک مرکز و 4 واحد پیام‌نور در شهرهای دستجرد، کهک، سلفچگان و جعفریه فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم ادامه داد: تمامی رشته‌های علوم انسانی و پایه را در دانشگاه پیام نور داریم و دارای رشته‌های تحصیلات تکمیلی و دکترا با گرایش‌های متفاوت هستیم و در مورد ده رشته جدید دکترا و ارشد پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی گفت: یکی از دستاوردهای مهم دانشگاه برگزاری نشست‌های علمی و همایش های ملی و بین‌المللی به ویژه پیرامون منویات رهبری و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی و مسائل به روز است و از ظرفیت علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان بهره‌مند می‌شویم.

حسینی بیان کرد: حضور دانشگاه در ایام کرونا دارای اهیمت زیادی است و با حضور بسیج دانشجویی بیش از 18 هزار لیتر مواد ضد عفونی تولید شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت

انتهای پیام/457/ش

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... کرونا صادرات محصولات باغی را ۴۰ درصد کاهش داد/ ۳۰ درصد میوه‌ها تا رسیدن به بازار مصرف تلف می‌شود یزد | همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود ‌‌ایثار کادر درمان ایران در مبارزه با شیوع کرونا در تمام دنیا بی‌نظیر بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا صادرات محصولات باغی را ۴۰ درصد کاهش داد/ ۳۰ درصد میوه‌ها تا رسیدن به بازار مصرف تلف می‌شود یزد | همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بود ‌‌ایثار کادر درمان ایران در مبارزه با شیوع کرونا در تمام دنیا بی‌نظیر بود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۴ جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد ۵ گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد ۶ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۷ آژیر خطر «کرونا» در بویراحمد بازهم به صدا درآمد ۸ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): مجالس امام حسین(ع) زمینه‌ساز بسیاری از تحولات و ‌انقلاب‌ها در جهان شده است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ‌عزاداری ‌‌شیرازی‌ها در محرمی متفاوت / وقتی سلامت مردم اولویت هیئت‌ها می‌شود گزارش ویدئویی| عشق به حسین در میناب موج می‌زند / مردم ‌آیین سنتی حرکت کاروان حسینی را بازسازی کردند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است خطیب‌زاده: موضع رئیس شورای امنیت در مخالفت با آمریکا تبعات حقوقی بسیاری دارد مصاحبه| افقهی: صهیونیست‌ها درحال محک زدن حزب‌الله هستند/ ۳ روایت درباره تنش‌ها در مرز لبنان گفتگو با سازنده "رویای آجری"| در تفکر سرمایه‌سالار از غرب هم جلو زدیم/ راه تحقق عدالت اجتماعی مالیات بر ثروت است رهبر انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام حسینیان را تسلیت گفتند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دانشگاه پیام نور استان قم دانشگاه پیام نور قم بسیج دانشجویی گزارش ویدئویی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند

ایسنا/فارس جمعی از فعالان دانشجویی انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در بیانیه‌ای از اقدام اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، کمترین مسئولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه و استکبار، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن‌ها شود.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور درباره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می‌سازد.

این‌گونه سرکوب‌های خشونت‌آمیز در امتداد سیاست حمایت علنی از کشتارها و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود و موجب تشویق آن رژیم به ادامه تنش‌آفرینی، جنگ‌افروزی و نسل‌کشی خواهد شد.

این تجمعات اعتراضی نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور و نیز نگرانی‌های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین‌الملل است.

ما فعالان دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی هنری، این برخوردهای دیکتاتورمآبانه پلیس آمریکا در برخورد با اساتید و دانشجویان حامی مردم مظلوم غزه را محکوم کرده، حمایت خود را از دانشجویان اعلام کرده و تلاش‌های مردم فلسطین را درسرزمین‌های اشغالی و آواره در سراسر جهان به منظور دست‌یابی به حق تعیین سرنوشت، آزادی و بازگشت به خانه‌ها و سرزمینشان ارج می‌نهیم و خواستار پایان فوری و مستمر محاصره و نسل‌کشی در غزه هستیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

انجمن علمی دانشجویی روانشناسی

انجمن علمی دانشجویی حسابداری

انجمن علمی دانشجویی حقوق

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر

 انجمن علمی دانشجویی مدیریت

انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی

کانون فرهنگی مهدویت

کانون فرهنگی قرآن و عترت

کانون فرهنگی هلال احمر

کانون فرهنگی محبین اهل بیت(ع)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی