Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، جلسه‌ای با حضور آقایان محسن رضوانی رئیس، فرید فتاحیان دبیر فدراسیون، محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم های ملی شنا ، دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته پزشکی و پژوهش فدراسیون و عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش،علی محب رئیس کمیته فنی واترپلو، نادر غفوری سرپرست تیم ملی واترپلو و امیر داود کمالی مدیر اجرائی فدراسیون به منظور بحث و بررسی درخصوص پروتکل برگزاری تمرینات ملی پوشان و مسابقات رشته های تحت پوشش در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا محسن رضوانی رئیس فدراسیون گزارشی از وضعیت فعالیت رشته های تحت پوشش پس از شیوع ویروس کرونا ارائه و خواستار تبیین دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا توسط دکتر مرادی شهپر شد.

دکتر فرهاد مرادی نیز  ضمن اشاره به برآوردهای آماری و پیش بینی‌های صورت گرفته درباره شرایط پیش روی جهان در برخورد با ویروس کرونا از راهکارهای عملی جهت تداوم فعالیت استخرها به عنوان بنگاه‌های اقتصادی و همچنین شرایط برگزاری مسابقات، اردوها و تمرینات تیم‌های ملی خبر داد.

در ادامه محسن سمیع زاده بر لزوم شروع فعالیت‌ها به صورت محدود و گام به گام در رشته‌های شنا و واترپلو تاکید کرد و یادآور شد تداوم تعطیلی تمرین ملی پوشان موجب به هدر رفتن سرمایه‌های انسانی فدراسیون خواهد شد.

نادر غفوری و علی محب نیز برلزوم تببین شرایط و تدوین پروتکل ویژه تمرینات و مسابقات زیر مجموعه فدراسیون تاکید کردند و از پیگیری تمرینات بازیکنان خبر دادند.

همچنین امیرداود کمالی یادآور شد که اولویت ستاد و فدراسیون حفظ جان ورزشکاران است و نباید در این مهم اهمال صورت گیرد و در صورت ایجاد فضای تمرینی نیاز به قرنطینه کامل و تست‌های مکرر ورزشکاران و مربیان و سایر عوامل محسوس است.

فرید فتاحیان ضمن جمع بندی نظرات تاکید کرد که وظیفه ذاتی فدراسیون کار قهرمانی است و باید برای حفظ آمادگی قهرمانان تلاش لازم صورت بگیرد. لازم است که مربی واترپلو برای نظارت بر تمرین ملی پوشان در استخر حضور داشته باشد و استعلام‌های لازم برای اخذ مجوز ستادملی مبارزه با کرونا جهت آغاز گام به گام فعالیت‌ها انجام شود.

در نهایت مصوبات این جلسه به شرح زیر اعلام شد:

 *  ارائه پیشنهادات جهت تدوین پروتکل‌های بهداشتی ویژه استخرهای تحت پوشش فدراسیون و اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا
*  آغاز مکاتبات با باشگاه‌ها جهت دریافت اعلام آمادگی شرکت در لیگ برتر طبق پروتکل‌های مورد تائید ستاد ملی مبارزه با کرونا
*  برگزاری برنامه تمرینات ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو به صورت محدود در ساعات مشخص و لزوم فاصله‌گیری اجتماعی و رعایت پورتکل‌های بهداشتی
*  برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی پیش از شروع تمرینات برای ورزشکاران، مربیان و مسئولان تیم‌ها در خصوص چگونگی حضور در فضای تمرینات و مسابقات

کد خبر 5009501 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: واترپلو فدراسیون شنا فدراسیون شنا شیرجه واترپلو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی مهدی طارمی فدراسیون کشتی مارک ویلموتس ویروس کرونا تیم فوتبال تراکتور والیبال ورزش همگانی جام حذفی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان مبارزه با کرونا ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به ابلاغ ضوابط اختصاصی طلا ذیل تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تاریخ مرداد ماه ۱۴۰۱، اجرای این قانون به تعویق افتاده بود که با توجه به سال جهش تولید با مشارکت مردم، دولت اجرای این قانون را از ابتدای امسال برای تمامی صنف و صنعت طلا لازم الاجرا کرد.

در همین راستا بنا بر دستور معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران ‎ بها و سنگ‌های قیمتی موضوع تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تاریخ، ۷ فروردین سال جاری در کشور الزامی شده است.

در این نامه خطاب به دبیران کمیسیون‌های برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور آمده است: وفق بند یک از مصوبات جلسه کارگروه پیشگیری و مبارزه با پولشویی و قاچاق فلزات گرانبها سنگ‌های قیمتی و ارز با عنایت به تبصره ۳ الحاقی به ماده ۵ قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مندرج در قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» - که اشعار می‌دارد: «کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ و ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و سازمان‌های وابسته به آنها که حسب مقررات قانونی متولی رصد و دریافت اطلاعات مربوط به جریان کالا و خدمات از مبادی تولید و واردات تا سطح خرده فروشی از طریق سامانه‌های دولتی از قبیل سامانه جامع تجارت ایران و سامانه ثبت الکترونیکی معاملات نفتی (ثامن) موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ با اصلاحات و الحاقات بعدی هستند، موظفند با رعایت الزامات صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع این قانون اطلاعات مذکور را به ترتیبی که سازمان مقرر می‌کند به سامانه مودیان منتقل کنند. در این صورت مؤدیان تکلیفی در خصوص ثبت مجدد اطلاعات با صدور مجدد صورتحساب الکترونیکی معاملات مذکور ندارند» - و با توجه به اعلام نمایندگان وزارت صمت مبنی بر فراهم بودن امکان صدور فاکتور در سامانه جامع تجارت برای فعالان حوزه طلا و همچنین امکان ارسال آن به سامانه مؤدیان تحقق بند یک از مصوبات جلسه شورای امنیت کشور مقرر شد اجرای ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران بها و گوهرسنگها از مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ به طور جدی در سراسر کشور پیگیری شود.

لذا مقتضی است پیگیری و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اختصاصی گروه کالایی فوق‌الذکر با بهره‌مندی از ظرفیت ادارات کل سازمان‌ها و تشکلهای ذیربط استان در دستور کار کمیسیون و کارگروه مربوطه قرار گرفته و ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش‌های لازم جهت برطرف نمودن نیازهای آموزشی احتمالی فعالان حوزه طلا گزارش نوبه‌ای از اقدامات و نتایج حاصله را به ستاد ارسال نمایند.

کد خبر 6088995

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد