Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:51:00 GMT

تجهیز ۳۶ باب خانه ورزش روستایی در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۳۵۱۲

تجهیز ۳۶ باب خانه ورزش روستایی در استان اصفهان

به مناسبت هفته دولت، صبح امروزکاروان تجهیزات ورزشی به ۳۶ روستا در استان اصفهان اعزام شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، صبح امروز کاروان وسایل و امکانات ورزشی بر ای تجهیز ۳۶ باب خانه ورزش روستایی با عنوان ارمغان تندرستی با حضور مدیر کل، معاون توسعه ورزش،معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان و جمعی از مسئولین شهرستان اصفهان راهی ۱۸ شهرستان استان اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این خصوص گفت: تا پایان سال جاری ۱۵۰ خانه ورزش روستایی با اقلام ورزشی تجهیز خواهد شد که امروز در گام نخست و همزمان با هفته دولت تعداد ۳۶ مجموعه از تجهیزات و وسایل ورزشی برای ۳۶ خانه ورزش روستایی در ۱۸ شهرستان ارسال شد.

وی افزود: در طرح ارمغان تندرستی، تجهیزات ورزشی شامل میز پینگ پنگ ، تاتامی، تخته دارت ،صفحه شطر نج و اقلامی از این دست با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ هزار ریال تهیه و ارسال شد که بزودی این تجهیزات برای ۲۰خانه ورزش روستایی دیگر نیز تهیه و در اختیار روستاییان عزیز قرار خواهد گرفت.

گفتنی است بیش از ۴۲۰ باب خانه ورزش روستایی در دولت تدبیر و امید در روستاهای استان اصفهان با همکاری دهیاری ها، هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان تجهیز و راه اندازی شده است.

کد خبر 441144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خانه ورزش روستایی تجهیزات ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امکانات ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خانه ورزش روستایی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار داشت: تداوم خشکسالی‌های ناشی از عدم بارش کافی و تنش آبی در سال‌های اخیر، موجب بروز مشکلاتی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان شده است و رفع تنش آبی تمام مناطق شهری و روستایی همواره در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از تنش آبی در تابستان ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به رویکرد وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب استان همدان مبنی بر افزایش توان آب‌دهی مناطق شهری و روستایی، تسریع در محرومیت زدایی ورفع تنش آبی در کشور ۳۷ حلقه چاه آب شرب در شهرها و روستاهای استان حفر و آن‌هایی که آبدهی قابل ملاحظه‌ای داشتند، تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه برای حفر و تجهیز این چاه‌ها ۱۵۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر تلاش برای تامین آب مورد نیاز روستا‌ها و شهرها، کیفیت آب نیز مورد توجه است تا آب سالم و بهداشتی در اختیار هم استانی‌ها قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد