Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@19:40:35 GMT

خودکشی زن آبادانی جان ۳ نفر را نجات داد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۳۵۴۶

خودکشی زن آبادانی جان ۳ نفر را نجات داد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنج شنبه ۳۰ مرداد امسال ماموران پلیس آبادان در جریان خودکشی زن جوانی در منطقه امیرآباد آبادان قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند زن جوانی با یک کلت کمری به سر خودش شلیک کرده است و داخل خانه این دختر جوان نیز به هم ریخته است که احتمال می‌رود او قبل از شلیک به سر خود، در داخل خانه با کسی درگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله ماموران با بازپرس ویژه قتل تماس گرفتند و در حالیکه امدادگران اورژانس در محل حضور یافته بودند اعلام کردند که زن جوان به آرامی نفس می‌کشد که خیلی زود این زن که به زندگی بازگشته بود به بیمارستان منتقل شد و پزشکان سطح هوشیاری این زن جوان را ۴ اعلام کردند.

بیشتربخوانید

جنایت مرد قناد به خاطر همسر سابق

اهدا عضو به ۳ بیمار چشم انتظار

زن جوان که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده بود و بررسی‌ها نشان از مرگ مغزی زن جوان می‌داد که خانواده وی با توجه به شرایط دخترشان رضایت دادند تا اعضای بدن دخترشان به بیماران دیگر منتقل شود.

با تایید مرگ مغزی زن جوان اعضای بدن وی به یک پسر ۱۶ ساله، مرد ۴۲ ساله و یک خانم ۳۳ اهدا شد و به آن‌ها زندگی دوباره بخشید.

مادر این زن جوان گفت: دخترم از همسرش جدا شده بود و احتمال می‌دهیم کسی دست به قتل دخترم زده و با صحنه سازی سعی دارد ماجرا را خودکشی نشان دهد که تحقیقات پلیس در این زمینه در حال بررسی است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل عمد زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • لاشخورهای مست را ببینید