Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه بهترین راه برای ترویج فرهنگ وقف اجرای امینانه وقف است، گفت: ماه محرم ۹۰ هزار بسته کمک مومنانه از محل عواید موقوفات بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز (5شهریور)در مراسم توزیع بسته‌های کمک مومنانه شهرستان میاندرود که در سالن ورزشی 9دی برگزار شد، اظهار کرد: حیات طیبه در زندگی به معنای با حسین (ع) بودن و محفل عزای حسین(ع) برپا کردن،پس از هزار و ۴۰۰ سال با نام سیدالشهدا است اما حیات خبیثه خلاف این مورد است این افراد از حسین (ع) جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: امروز برادران سخت‌کوش سپاه جان برکف در خدمت مردم هستند، نذر مال و جان می‌کنند، کسانی که در فارغ از مکان و زمان در خدمت مردم بوده و هستند و دست از نهضت برنمی‌دارند باید تقدیر شوند.

 

وی یادآور شد: اداره اوقاف در کنار دیگر ارگان‌های انقلابی در هفته دولت گوشه‌ای از خدمات مردمی را اجرا می‌کند، اجرای نیات در ماه محرم و خرید دستگاه‌های مورد نیاز در بیمارستان امام خمینی(ره) از این برنامه‌ها است.

 

حجت الاسلام حیدری اعلام کرد: ۱۲۷ پروژه عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه در سطح استان مازندران در سال گذشته به بهره‌برداری رساندیم، در موج اول ویروس کرونا اقدام به خرید ۶ دستگاه تنفس از محل عواید موقوفات کردیم و در شرایط سخت در  کنار مردم بودیم.

 

وی متذکر شد: اوقاف از محل موقوفه علی‌نقی کنی اقدام به تجهیز مجهزترین مدرسه فنی وحرفه‌ای با فناوری به‌روز در قائمشهر کرده و بهترین راه برای ترویج فرهنگ وقف اجرای امینانه وقف است که ما در این جهت گام برداشتیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ابراز کرد: امسال در شهرستان نور یک ساختمان تجاری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان توسط یک فرد وقف داشتیم.

 

حجت الاسلام حیدری‌ با اشاره به اینکه خیلی‌ها شایعه پراکنی می‌کنند تا موقوفه‌ای را که در ۸۰۰ سال قبل وقف شده را زیر سوال ببرند، گفت: اوقاف با اجرای امینانه نیت واقف پاسخ شبه‌افکنان و شایعه‌پراکنان را خواهد دارد و ما همواره مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستیم و در همین راستا در ماه محرم 90 هزار بسته کمک مومنانه از محل عواید موقوفات بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع می‌شود.

 

وی گفت: وقف خدمات مهر تحصیلی، لوازم التحریر و البسه را برای سال جاری داریم و کسانی که در ایام محرم در سال گذشته نذری داشتند امسال با همکاری اوقاف اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کردند.

 

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: در سه نوبت همگام با رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته مومنانه را داریم، با توجه به اینکه امسال فعالیت مواکب در اربعین را نداریم سعی داریم هزینه را صرف توزیع بسته مومنانه ببن نیازمندان بکنیم.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی بسته معیشتی اجرای امینانه نیات واقفین حجت الاسلام حیدری اجرای امینانه کمک مومنانه توزیع بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه

مهرداد حمداللهی، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه تسریع وتسهیل و افزایش ظرفیت حمل بار از سوی رانندگان را سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در دستور کار خود قرار داده است گفت:  برنامه ریزی جامع برای واردات کالا‌های اساسی و توزیع متناسب آن در بنادر مختلف و پرداخت به موقع کرایه رانندگان توسط صاحبان کالا یکی از مهم ترین اقدامات در این حوزه به شمار می رود.

وی بیان کرد: تهیه سامانه پرداخت متمرکز کرایه حمل در شرکت‌های صاحب کالا همچنین درخواست اعلام بار به صورت مستمر و در طول سال از سوی صاحبان کالا یکی از مهم ترین برنامه هایی است که در بخش تسریع در حمل کالا و بار در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل تاکید کرد:  عدم تداخل زمانی درخواست حمل با زمان اوج درخواست یا ورود سایر کالا‌ها و همچنین زمان برداشت محصولات کشاورزی از دیگر برنامه هایی است که در این بخش در دستور کار قرار داده ایم.

حمداللهی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم سازمان راهداری برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده است گفت:  توزیع عادلانه بار از طریق توسعه اعلام بار و نوبت دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور همچنین  توسعه و اجرای فاز‌های اجرایی بعدی بارنامه الکترونیک شامل ارسال پیامک یکبار مصرف otp برای رانندگان و اجرای طرح‌های احراز هویت ذینفعان بارنامه از برنامه هایی است که امسال در حوزه توزیع بار اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد:  بازنگری و ابلاغ ضوابط جدید بازارگاه‌ها با رویکرد جهش تولید خدمت با مشارکت مردم و  توسعه کمی و کیفی شرکت‌های حمل و نقل بزرگ مقیاس در کشور و تقویت نظارت بر فعالیت آنها از مهم ترین برنامه های است که امسال به مرحله اجرایی وعملیاتی شدن می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم