Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون درمان وزرات بهداشت کشور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی موجود در سال جاری، سه هزار نیروی متخصص وارد کادر درمانی کشور خواهند شد و اعتبار لازم بر این امر نیز پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، قاسم جان‌بابایی در سفر یک روزه به استان زنجان در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: بعد از گذشت شش ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور توانسته‌ایم زیرساخت‌های لازم برای ارتقاء خدمات به مردم را فراهم کنیم به طوری که در طول مدت مذکور یک هزار و 500 تخت ویژه با تجهیزات ونتیلاتور در کشور راه اندازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تنها یک آزمایشگاه تشخیص بیماری را انجام می‌داد اما در حال حاضر تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا به 190 مورد افزایش یافته است.

 معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تعداد تخت‌ها در بیمارستان بسیار محدود است و لازم است مردم نهایت مراعات را در رعایت موازین بهداشتی داشته باشند گفت: دانشگاه علوم پزشکی تلاش‌های بسیاری انجام داده تا ظرفیت تخت‌ها را به نحوی نگهداری نماید که مردم نگران کمبود تخت نباشند با این حال تنها با رعایت موازین بهداشتی توسط مردم است که می‌توان شرایط را تحت کنترل در آورد.

کلنگ‌‌زنی‌ بی‌ثمر وزیر نیرو در زنجان/ تامین آب شرب روستا‌های ایجرود از" سد بلوبین" در حد وعده‌ باقی ماندمشاور وزیر بهداشت: پروتکل بهداشتی هیچ گروهی مانند هیئت‌های مذهبی جدی و داوطلبانه اجرا نشدیزد | همدلی بزرگترین دستاورد در ایام شیوع کرونا بودستاد ملی کرونا مصوبه‌ای برای جلوگیری از سفر نداشته است/ افزایش 12 درصدی تردد خودروها در جاده چالوس

وی با اشاره به این که علاوه بر مشکل کمبود تخت، کمبود نیروی انسانی و خستگی پرسنل نیز مطرح است عنوان کرد: مردم باید بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند تا از بحران پیش آمده عبور نماییم.

جان‌بابایی با بیان اینکه 3 هزار نیروی متخصص در حال ورود به کادر درمانی در سطح کشور است گفت: اعتبار‌های لازم جهت این امر اختصاص داده شده است و نیرو‌های کادر درمان اعم از پزشک عمومی، متخصص و پرستار در دستور جذب کار در تمام استان‌ها قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه امکان خدمات تله‌مدیسین در کشور فراهم شده است تصریح کرد:  تاکنون در 20 نقطه از سطح کشور امکان ارائه خدمات تله‌مدیسین فراهم است و امیدواریم تا پایان سال در تمام نقاط کشور امکان دسترسی به این خدمات را فراهم کنیم.

 انتهای پیام/ش

R7707/P/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد ۴ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۵ شب عاشورا فریاد "لبیک یا حسین" در سراسر ایران طنین‌انداز خواهد شد‌ ۶ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): مجالس امام حسین(ع) زمینه‌ساز بسیاری از تحولات و ‌انقلاب‌ها در جهان شده است ۷ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۸ جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ‌عزاداری ‌‌شیرازی‌ها در محرمی متفاوت / وقتی سلامت مردم اولویت هیئت‌ها می‌شود گزارش ویدئویی| عشق به حسین در میناب موج می‌زند / مردم ‌آیین سنتی حرکت کاروان حسینی را بازسازی کردند مهمترین اخبار تسنیم دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد گفتگو با وزیر کار دولت رجایی| شهید رجایی به‌دنبال تاسیس "دولتِ رفاه" بود/ رویکرد توسعه‌گرای دولت ها موجب شکاف طبقاتی شد ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای برای جلوگیری از سفر نداشته است/ افزایش ۱۲ درصدی تردد خودروها در جاده چالوس مشاور وزیر بهداشت: پروتکل بهداشتی هیچ گروهی مانند هیئت‌های مذهبی جدی و داوطلبانه اجرا نشد گزارش| چرا ارتش مدرن رضاشاه در برابر تجاوز متفقین کارآیی نداشت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گزارش ویدئویی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته او، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد