Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی صفاتی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان انزلی، اظهار کرد: این بسته‌ها بین افراد محروم، کم برخوردار و آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

وی افزود: ۱۴ این بسته‌ها شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی بود که با مشارکت سپاه و همت خیرین و مردم تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صفاتی با اشاره به هزینه‌های درمانی برخی از افراد آسیب دیده در زمان شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: بخشی از کمک‌ها به صورت کارت هدیه بود که به خانواده‌های نیازمند تحویل و تعدادی از بسته‌ها نیز در قالب بن خرید کالا (حکمت کارت) تقدیم آنان شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش خواهران بسیجی پایگاه مقاومت فاطمه الزهرا (س) خواهران در بی بی حوریه، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۶۰۰ بسته حمایتی توسط خواهران این پایگاه تهیه و توزیع و چهار هزار ماسک نیز برای شهروندان تولید و توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به پرداخت ۷۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه توسط این پایگاه به مردم منطقه، ادامه داد: تهیه ۱۰ جهیزیه برای نوعروسان و تقبل سرپرستی شش کودک بی سرپرست از اقدامات دیگر خواهران این پایگاه مقاومت بسیج است.

کد خبر 5009453

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی بسته حمایتی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار