Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی عصر چهارشنبه در آئین کلنگ زنی و بازسازی فاز دوم بیمارستان تأمین اجتماعی بوعلی نکا، ارتقا کیفیت هتلینگ بیمارستانی، بهبود فضای فیزیکی، خدمات اقامتی بیماران، ارتقا و استاندار سازی زیر ساخت‌های موجود در این مجموعه را از جمله اولویت‌های شاخص پروژه سازمان تأمین اجتماعی دراین شهرستان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۶۰ درصد از جمعیت مازندران در حوزه درمان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که در این راستا از جمعیت ۱۲۰ هزار نفری این شهرستان ۸۹ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی می‌باشند که با تحقق یافتن این طرح گامی مؤثر در ارتقا خدمات رسانی به بیماران منطقه و پاسخگویی به نیازهای درمانی برداشته خواهد شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به فعالیت ۵ بیمارستان تأمین اجتماعی در سطح استان تصریح کرد: بیمارستان ولیعصر قائمشهر به عنوان بزرگترین بیمارستان تأمین اجتماعی با تجهیز و افتتاح بخش جراحی قلب و مغز طی دو سال اخیر شناخته شد که همچنان به خدمات رسانی به هم استانی‌ها و سایر استان‌های دیگر می‌پردازد.

خورشیدی اضافه کرد: به بیش از ۵۶۰ بیمار مهمان از استان‌های دیگر در بیمارستان ولیعصر قائمشهر خدمات رسانی شد.

این مسئول حوزه درمان ادامه داد: در حوزه کرونا ۱۰ درصد از تخت‌های استان به تأمین اجتماعی اختصاص داده شد که متأسفانه ۲ شهید مدافع سلامت از شهرستان نکا در راه خدمت رسانی به بیماران جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه تخت‌های بستری در نکا از ۳۲ تخت به ۵۰ تخت ارتقا خواهد یافت خاطرنشان کرد: با احداث و بازسازی فاز دوم بیمارستان تأمین اجتماعی بوعلی نکا چهار هزار متر مربع به فضای درمان اضافه و یکهزار متر مربع بازسازی خواهد شد همچنین تخت‌های بستری از ۳۲ به ۵۰ تخت بستری ارتقا می‌یابد.

مهرداد پور رضایی مدیر بیمارستان بوعلی نیز در ادامه افزود: در حوزه ویروس کرونا ۱۵۰ بیمار در این بیمارستان بستری شدند که به مراتب ۶۰ نفر از پرسنل و کادر درمان دراین مجموعه مبتلا به این ویروس شدند در واقع این مرکز به عنوان بیمارستان کرونایی همواره آمادگی ادامه خدمات رسانی را دارد.

وی ادامه داد: با اجرای پروژه احداث فضای درمانی و بازسازی این مجموعه در فاز دوم، احداث و توسعه درمانگاه و بخش‌های بستری، احداث و توسعه آزمایشگاه و رادیولوژی، احداث و توسعه لنرژی واحد تغذیه و تأسیسات، احداث و توسعه واحدهای پشتیبانی، تأمین و نصب تجهیزات پزشکی و درمانی فراهم می‌شود.

کد خبر 5009571

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد خورشیدی تامین اجتماعی نکا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی بیمارستان تأمین اجتماعی احداث و توسعه خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند، گفت: اداره کل بیمه سلامت استان با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همودیالیزی حمایت مالی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت هجدهم اردیبهشت روز بیماران خاص و صعب العلاج معاون اداره‌کل سلامت آذربایجان‌غربی با همراهی مدیران این بیمه و همچنین رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه ضمن بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان، مسائل و مشکلات مربوط به بیماران خاص حوزه دیالیز را بررسی کردند.

جواد مجیدی در این بازدید اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ قریب به ۱۵۰۰ نفر از بیماران همودیالیزی در بیش از ۱۵۰ هزار جلسه خدمات خود را با پوشش بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همو دیالیزی حمایت مالی کرده است.

جعفر کیاست‌فر نیز در این بازدید عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در پوشش بیمه‌ای خدمات تشخیصی و درمانی را شایسته احترام و تقدیر دانست.

وی افزود: مرکز دیالیز بیمارستان طالقانی دارای ۱۲۱ تخت دیالیز با دستگاه‌های مدرن و تجهیزات با کیفیت است.

رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه گفت: با وجود پوشش بیمه‌ای خدمات، داشتن کادر ماهر و مجرب، عوارض ناشی از دیالیز در این مرکز بسیار کم است که منجر به افزایش طول عمر و رضایت بیماران می‌شود.

کد خبر 751537

دیگر خبرها

  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین اجتماعی به این افراد
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است