Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده گفت: سهولت استفاده از پلاسما سنیتایزر و پوشش کامل تمامی نواحی، ریسک خطای نیروی انسانی را در انجام عملیات ضدعفونی به حداقل رسانیده و اثربخشی عملیات ضدعفونی را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید محمد باقر حجازی، مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده با استفاده از اشعه پلاسما و یو وی اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده و شیوع بحران کرونا در همه کشورها بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید محصولی برای مقابله با این ویروس بودند، دراین راستا برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت و بومی‌‌سازی دستگاه ضدعفونی کننده دست و هوا با دانش پلاسما (PLASMA SANITIZER) کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دستگاه با وزن کم و بدون نیاز به مواد شیمیایی، از اکسیژن موجود در هوای پیرامون، پلاسما ازن را به صورت آنسایت تولید می‌کند، اضافه کرد: پلاسما ازن در مقایسه با ضدعفونی کننده‌های رایج که با پاشش روی سطوح باقی می‌مانند و اثرات خوردگی و هدر رفت سرمایه را در بلند مدت موجب می‌شوند، روی سطوح ذخیره نمی‌شود.

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده با استفاده از اشعه پلاسما و یو وی ادامه داد: با توجه به زمان نیمه عمر پایین پلاسما ازن، این مولکول پس از مدت کوتاهی دوباره تبدیل به اکسیژن می‌شود و هیچ گونه اثرات جانبی پس از ضدعفونی ندارد، همچنین باید توجه داشت که این اشعه هیچ لک و یا اثر مخربی روی سطوح و البسه ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: سهولت استفاده از پلاسما سنیتایزر و پوشش کامل تمامی نواحی، ریسک خطای نیروی انسانی را در انجام عملیات ضدعفونی به حداقل رسانیده و اثربخشی عملیات ضدعفونی را تضمین می‌کند.

حجازی با بیان اینکه پلاسما ازن می‌تواند تمامی سطوح، منافذ، ترک‌ها، فیلترهای تهویه و ... را پوشش دهد، اضافه کرد: قدرت اکسایش بالا، سرعت بالای ضدعفونی و یکنواختی ضدعفونی از دیگر مزایای استفاده از پلاسما ازن است.

حجازی آرندی این پروژه را تاکنون چهار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مراحل ثبت این پروژه تحقیقاتی در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: تولید انبوه این دستگاه می‌تواند به ضدعفونی محیط در مراکز درمانی، مراکز جمعیتی و ... کمک قابل توجهی کند.

مدیر پروژه ساخت دستگاه تولید کننده ضد عفونی کننده با استفاده از اشعه پلاسما و یو وی  گفت:همچنین این شرکت موفق به تولید دستگاه ضدعفونی کننده با استفاده از تکنولوژی یووی یا فرابنفش شده که قادر است همه سطوح را با مکانیزم چرخشی 360 درجه ضدعفونی و قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به اینترنت را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا عفونی کننده با استفاده عملیات ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • وزیر نفت: ۵۰ درصد از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت است
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی