Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت مدیریت شهری کرج و در مراسمی خانه سلامت و مرکز خدمات اورژانس بهشت در آرامستان بهشت سکینه(س) کرج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مرکز با همکاری شهرداری کرج و اورژانس استان البرز صبح امروز چهارشنبه همزمان با بهره برداری از 8 پایگاه دیگر استان، به ارزش 300 میلیارد ریال افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد 12 دستگاه آمبولانس پیشرفته و 5 دستگاه موتور آمبولانس برای فعالیت در این پایگاه ها  اختصاص یافته است.

با احداث خانه سلامت و مرکز خدمات " اورژانس بهشت " به مساحت بیش از هزار متر و با امکاناتی نظیر پارکینگ و پد بالگرد، سطح خدمات رسانی به زائران اهل قبور و مراجعین در آرامستان بهشت سکینه (س) ارتقاء خواهد یافت.

یک اتاق این مرکز به محل استقرار پزشک، اختصاص یافته است. همچنین هدف از استقرار خودروی اورژانس که توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز تأمین شده ارائه خدمات مفید و موثر به زائران و مراجعین بهشت سکینه (س) و اعزام آن به محل حادثه در محدوده قرارگیری آرامستان بهشت سکینه(س) است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز، موتور آمبولانس های به کار گرفته شده، کمک شایانی به افزایش سرعت کارشناسان سلامت برای حضور در محل حادثه و بر بالین بیماران خواهد داشت.

مهرداد بابایی خاطرنشان کرد: این پنجمین پد بالگرد برای تقویت ناوگان امداد هوایی در شهر است که با همکاری و تلاش شهرداری کرج فعال شده است.

در این مراسم که با حضور استاندار البرز، فرماندار ویژه شهرستان کرج، محمد نبیونی، عضو شورای شهر، علی کمالی زاده شهردار کرج، رئیس اورژانس استان البرز و روسای سازمان های تابعه شهرداری و مدیران مناطق برگزار شد، شهردار کرج قول داد نسبت به ایجاد یک پد بالگرد برای هر یک از مناطق شهرداری کلانشهر اقدام کند.

کمالی زاده این اقدام را در راستای ارتقای سلامت و امنیت جانی شهروندان عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اورژانس کرج شورای شهر کرج امداد پزشکی استان البرز بهشت سکینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم