Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های مورینیو پیش از تقابل با تیم سابق خود فاش شده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه تاتنهام پیش از تقابل با چلسی در ماه دسامبر 2019 تصور می کرده است که تیم سابق خود تحت فشار قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از onefootball، مستند جدید آمازون به نام "همه یا هیچ" اتفاقات فصل 2020-2019 تاتنهام را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این قسمت ها، تقابل تاتنهام با چلسی در ماه نوامبر نشان داده می شود که آبی ها در بازی قبلی خود مقابل منچسترسیتی مغلوب شده بودند و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در جایگاه چهارم جدول قرار داشتند. ژوزه مورینیو معتقد بود که چلسی تحت فشار قرار دارد و شاگردانش می توانند به راحتی این تیم را شکست دهند. مورینیو پیش از تقابل با چلسی به شاگردان خود می گوید:

ما فردا برنده می شویم. چلسی مقابل منچسترسیتی شکست خورده است و آن ها خودشان را خراب کرده اند! 9 امتیاز اختلاف وجود دارد و آن ها در ماه دسامبر باید به اینجا (ورزشگاه تاتنهام هاتسپر) بیایند. آن ها خودشان را خراب کرده اند و ما می توانیم به جمع 4 تیم برتر لیگ راه پیدا کنیم.

این بازی با نتیجه 2-0 به سود چلسی به اتماه رسید. در پایان، چلسی فصل را در جایگاه چهارم و تاتنهام نیز فصل را در جایگاه ششم به اتمام رساند. 

همچنین بخوانید:

ژوزه مورینیو: از دفاع کردن اوریه می ترسم؛ تاتنهام نسبت به منچستریونایتد بازیکنان بهتری دارد

ژوزه مورینیو: تنها توصیه فرگوسن به من در دوران حضورم در منچستریونایتد، خرید دله آلی بود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیش از تقابل ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود

تاتنهام فصل آینده ترکیب پوستکوعلو را تقویت می‌کند اما ابتدا باید سرنوشت سهمیه لیگ قهرمانان مشخص شود. 

طرفداری | با توجه به بازی‌های باقی مانده تاتنهام، دیدار با چلسی، منچسترسیتی و لیورپول، این باشگاه کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ تاتنهام با دو سناریوی متفاوت در حال آماده‌سازی برنامه‌های نقل و انتقالاتی‌اش است. در صورت پیروزی در بازی فردا شب مقابل چلسی، اختلاف هفت امتیازی با استون ویلای رده چهارمی کاهش پیدا خواهد کرد. تیم آنژ پوستوکوعلو با توجه به شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان، اهداف مختلفی را مدنظر قرار داده است. کانر گلگر از چلسی همچنان اولویت اصلی اسپرز محسوب می‌شود. در کنار گلگر، سانتیاگو خیمنز از فاینورد و لوید کلی از بورنموث دیگر گزینه‌های تاتنهام به شمار می‌روند. آمادو اونانا از اورتون دیگر هافبکی است که تاتنهام به او فکر کرده است، در حالی که گفته می‌شود رافینیا و ساموئل ایلینگ جونیور از جمله بازیکنانی هستند که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تحرکات نقل و انتقالاتی تاتنهام و بازیکنانی که در نهایت به خدمت خواهند گرفت تا حدودی تحت تأثیر بازار و اینکه آیا چلسی مجبور به کاهش قیمت 50 میلیون پوندی گلگر می‌شود، قرار دارد. تاتنهام پیش از 14 ژوئن نیز باید در مورد فعال‌سازی بند خرید دائمی تیمو ورنر به ارزش 14.5 میلیون پوند تصمیم بگیرد. 

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد