Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جمشیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید به همکاری اولیا با مدارس، بیش از گذشته نیاز است و مدارس متناسب با وضعیت شیوع کرونا فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: باید مدارس روستایی فاقد اینترنت شناسایی شوند و در صورت تامین نشدن زیرساخت های اینترنت، آموزش های جایگزین برای دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کنترل بهداشت مدارس در طول سال تحصیلی ضروری است و واحدهای آموزشی به طور مرتب برای پیشگیری از شیوع کرونا ضدعفونی شوند.

سرپرست فرمانداری آستارا گفت: ایجاد امنیت روانی دانش آموزان در ایام شیوع کرونا از وظایف اصلی معلمان و کادر مدارس است و لباس فرم برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اجباری نیست.

مدیر آموزش و پرورش آستارا هم در این جلسه گفت: سال تحصیلی جدید با ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۸۳۵ کلاس از ۱۵ شهریورماه آغاز خواهد شد.

سجاد موسوی افزود: شرکت مخابرات، اینترنت ۵۸ مدرسه روستایی را تامین کرده و ۱۶ مدرسه روستایی فاقد اینترنت است و در این مدارس، آموزش چهره به چهره با رعایت فاصله گذاری در دستور کار است.

وی ادامه داد: همکاری دانش آموزان، اولیا، مدیران و معلمان در سامانه شاد ضروری است و مدارس از آمادگی لازم برای برگزاری حضوری کلاس ها برخوردار هستند.

پیش از شیوع بیماری کرونا ۱۸ هزار دانش آموز در مدارس آستارا به تحصیل علم مشغول بودند؛ ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست، گیلان را هم به شدت متاثر کرده و باعث تعطیلی اجتماعات مردمی، مدارس و دانشگاه ها شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است

برچسب‌ها مدارس آستارا ویروس کرونا دانش‌آموزان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس متناسب با وضعیت کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آستارا ویروس کرونا دانش آموزان بهداشت و سلامت مدارس آستارا ویروس کرونا دانش آموزان بهداشت و سلامت دانش آموزان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری