Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:01:02 GMT

گیلان| روند تخلیه و بارگیری کالا در بندر آستارا ۳۵ درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۵۰۵

گیلان| روند تخلیه و بارگیری کالا در بندر آستارا ۳۵ درصد رشد یافت

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- استاندار گیلان گفت: با همت و تلاش سرمایه‌گذار بندر آستارا تخلیه و بارگیری کالا در این بندر ۳۵ درصد رشد داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، ارسلان زارع صبح امروز در آیین افتتاح فاز نخست پایانه غلات مجتمع بندری آستارا در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های ارزشمندی هستیم که با همت سرمایه‌گذار بندر آستارا و همکاری و تعامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با بیان اینکه رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های بیشتر دریای خزر در توسعه تجارت دریایی است بیان کرد: نقش بنادر شمالی در توسعه تجارت کشور بسیار مهم بوده که در افزایش مراودات تجاری نیز نقش به‌سزایی دارند.

زارع با تاکید بر اینکه با وجود شیوع ویروس کرونا بنادر شمالی کشور فعالیت خود را ادامه دادند تصریح کرد: در این راستا در بندر آستارا شاهد افزایش قابل توجه 35 درصدی صادرات و واردات بودیم در حالیکه بسیاری از بنادر آمار منفی را نشان می‌دهد.

استان گیلان 86 منطقه خطرآفرین جاده‌ای داردکاهش 45 درصدی تصادفات در گیلان؛ 75 درصد فوتی سوانح رانندگی مربوط به عابران پیاده و موتورسواران استگیلان| فاز نخست پایانه غلات مجتمع بندری آستارا به بهره‌برداری رسید

وی عنوان کرد: با همت و انگیزه بالای سرمایه‌گذار بندر آستارا و همراهی دولت 66 میلیارد تومان هزینه شده که از این مبلغ 8 میلیارد تومان سهم اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان است. 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه‌گذار بندر آستارا فعالیت‌های چشمگیری در بندر آستارا داشته است افزود: با توجه به اینکه رویکرد عمده بنادر گیلان استفاده بیشتر در حوزه غلات بود نیاز به پایانه اختصاصی داشتیم که این امر در بندر آستارا انجام شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: خوشبختانه در پایانه غلات مجتمع بندری آستارا تجهیزات مدرن و به روز توسط بخش خصوصی خریداری و در این بندر مستقر شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بندر آستارا شاهد رشد روزافزون و افزایش بهره‌وری در این بندر خواهیم بود از سازمان بنادر و دریانوردی خواست حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذار بندر آستارا دو چندان شود.

به گزارش تسنیم، مجتمع بندری آستارا منطقه ویژه اقتصادی با 60 هکتار وسعت، نخستین بندر بخش خصوصی کشور و نزدیک‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین مسیر تجارت و حمل و نقل کالا بین آسیا، آفریقا و اروپاست.

انتهای پیام/617/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان مصاحبه| سفیر سابق ایران در لیبی: آتش‌بس برای ازسرگیری صادرات نفت است/ بازیگران دوگانه با منافع متضاد در لیبی جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ورود اولین محموله شکر صادراتی هند به افغانستان مصاحبه| سفیر سابق ایران در لیبی: آتش‌بس برای ازسرگیری صادرات نفت است/ بازیگران دوگانه با منافع متضاد در لیبی جنگ خاموش ــ ۲۲| صادرات گاز در اولویت دولت تدبیر و امید نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۴ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۵ گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" ۶ تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه/ میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود ۷ معاون استاندار تهران: اتصال آب ۱۶ روستای شهرستان ری به آب شرب تهران محقق شد ۸ پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی پروژه تصفیه‌خانه دوم رشت؛ رودخانه گوهررود از فاضلاب پاکسازی می‌شود مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان / برپایی عزاداری سیدالشهدا (ع) در ۲ هزار بقعه متبرکه مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار گیلان بندر آستارا ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بیانیه‌نویسی و هیجانات کاذب و البته مدیریت‌شده، یقه فوتبال را گرفته است و با این شرایط باید بگوییم که «حال فوتبال خوب است اما شما باور نکنید!»

مهدی دادرس در گفت‌وگو با ایرنا، از شرایط این روزهای فوتبال کشور انتقاد کرد و گفت: حاشیه‌های فوتبال یقه اهالی این رشته را گرفته و در رفتار، کردار و گفتمانی که شاهد هستیم خروجی خوبی را نمی‌بینیم. متاسفانه بیانیه‌نویسی هم رفتار پیش‌پاافتاده جدیدی است که دیگر مختص به استقلال و پرسپولیس هم نیست و سایر تیم‌ها برای آنکه از این جریان عقب نمانند، وارد آن شده‌اند و در کل شرایط خوبی نیست.

وی ادامه داد: اینکه بیانیه‌نویسی آن هم با این شیوه مورد توجه قرار بگیرد یک حرکت بی‌معنی است چراکه بی‌جهت، هوادار را هیجانی می‌کنیم که نتیجه آن را هم می‌بینیم و صداقت و راستی در فوتبال کمتر دیده می‌شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پیکان اضافه کرد: همین هیجانات و حاشیه‌ها در لیگ برتر بر همه چیز حاکم شده است و این خوب نیست. فوتبال و ورزش جزیره ثبات نیستند. فوتبال فضای خوبی برای تخلیه هیجانات است اما مسیری که برخی‌ پیش گرفته‌اند هیچ کمکی نمی‌کند و باید این روند اصلاح شود.

دادرس در واکنش به این سئوال که چه کسانی این ریل‌گذاری نادرست را در فوتبال انجام داده یا آن را مدیریت می‌کنند، گفت: لیدرهای خاصی پشت این ماجرا هستند که با تصمیم‌های خود شان ایران و ایرانی را به بازی گرفته‌اند. باید این روند تغییر کند و اجازه داد تا هیجانات به معنای واقعی خود در فوتبال تخلیه شود و دیگر خبری از بیانیه‌نویسی و این بازی‌های بی‌معنی نباشد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کند نیز اضافه کرد: این واگذاری یک مُسکن خیلی خوب است و باید از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم تشکر کرد چراکه ما را مجاب کردند. سال‌ها بود بحث واگذاری را می‌شنیدیم اما هیچ مسوولی تمایلی به تحقق آن نداشت! اما این اتفاق در دولت کنونی افتاد و در نهایت شاهد این تغییر و تحول بودیم که جای تشکر دارد اما باید دید در ادامه چه خواهد شد و روند فعالیت این دو باشگاه بزرگ چه مسیری را پیش خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد