Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@12:50:21 GMT

امسال نذوراتمان را نذر سلامتی کنیم

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۵۵۶۴

امسال نذوراتمان را نذر سلامتی کنیم

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران، در گفت‌وگوی زنده خبری بخش ۱۸,۳۰ شبکه تهران، از مراجعه ۵۴۰۰ نفر در شبانه‌روز گذشته به بخش‌های سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی تهران خبر داد.

به گفته زالی از این مراجعان ۴۷۰ نفر با تشخیص کرونا، نیاز به بستری در بخش‌های بیمارستانی داشتند که ۱۲۳ نفر آنان در بخش‌های ویژه بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که ۴۲۰ نفر از بیماران بستری در روز گذشته از بیمارستان‌های تهران ترخیص شدند، یادآور شد: تا حدودی توازن بین ترخیص و پذیرش بیماران جدید برقرار شده است و امیدواریم که در روزهای آتی نیز شاهد این توازن باشیم.

امسال نذوراتمان را نذر سلامتی دیگران کنیم/ مشارکت در پویش نذر سلامتی گامی موثر برای مهار کرونا

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر سلامتی با هدف تهیه ماسک و اقلام بهداشتی برای نیازمندان و تامین تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی، از  شهروندان تهرانی دعوت کرد تا با حرکتی مومنانه و ایثارگرانه با اهدای نذورات خود در این پویش مشارکت کنند.

به گفته زالی، همشهریان تهرانی برای اهدای نذورات خود می‌توانند از طریق کد  #۷۰۰*۷۳۳* اقدام کنند که بخشی از این نذورات صرف تهیه اقلام حفاظتی و ماسک برای نیازمندان و اقشار محروم و بخش دیگری نیز صرف تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی می‌شود.

تمدید دورکاری کارمندان در هفته دوم شهریور

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان‌شهر تهران همچنین از تمدید دورکاری کارمندان در هفته دوم شهریور خبر داد و گفت: با توجه به مطالعات صورت‌گرفته استفاده مستمر از ماسک و همچنین کاهش ظرفیت کارکنان و دورکاری، دو عامل مهمی بوده است که در هفته‌های اخیر باعث کاهش آمار بستری بیماران و همچنین کاهش ترافیک حمل‌ونقل عمومی شده است.

پربیننده ترین خبر ممنوعیت ورود به مازندران تکذیب شد کشتار بی‌رحمانه یک پلنگ ایرانی +فیلم مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح کشور +عکس کدام جاده‌ها روزهای آینده شلوغند؟ تهران همچنان قرمز است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت شهر تهران علیرضا زالی بستری ویروس کرونا کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نذر سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد