Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، روسیه مرحله جدیدی از آزمایش بالینی واکسن کرونا را روز چهارشنبه به طور رسمی آغاز کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» واکسن ضد کرونای ساخت روسیه «اسپوتنیک وی» نام دارد و در این مرحله قرار است بر روی بیش از 40 هزار نفرشهروند این کشور در مسکو این واکسن تزریق شود. شرکت سازنده روسی این واکسن اعلام کرده که آزمایش‌های مشابه در این زمینه در پنج کشور دیگر صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واکسن پس از دو ماه آزمایشهای انسانی در مقیاس کوچک ، توسط مقامات و دانشمندان روسی به عنوان واکسنی ایمن و موثر مورد استقبال قرار گرفت.

پیشتر یکی از مدیران مرکز تحقیق گامالیا که واکسن کرونا در روسیه را تولید کرده، اعلام کرده بود که مرحله نخست آزمایش عمومی واکسن توسعه داده این کشور هفته آینده آغاز می‌شود.

پشتیبانان این پروژه گفتند، آزمایش گسترده نخستین واکسن بالقوه کووید ۱۹ روسیه برای تأیید تنظیم مقررات داخلی بیش از ۴۰ هزار نفر را درگیر خواهد کرد. این نخستین جزئیات در مورد اجرای مرحله نخست آزمایش واکسن است که توسط سازندگان آن ارائه شده است و هدف از آن برطرف کردن نگرانی برخی از محققان و دانشمندان نسبت به ایمنی آن است. «کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه گذاری روسیه که پشتیبانی از این واکسن را برعهده دارد، گفت، برخی از کشورها در حال جنگ اطلاعاتی علیه روسیه هستند.

انتهای پیام/

104 / 361 واکسن کرونا کووید 19 واکسن روسی کرونا پاندمی کرونا مرکز تحقیق گامالیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسن کرونا کووید 19 واکسن روسی کرونا پاندمی کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه جهت شرکت در چهل و ششمین نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری و با این اقدام مشارکت روسیه را تضعیف کرد.   به گزارش ایسنا، «دیمیتری پولیانسکی»، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل طی نشست این کمیته بیان کرد: «مجبوریم یک بار دیگر سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با این واقعیت شروع کنیم که طرف آمریکایی همچنان از میزبانی مقر سازمان ملل متحد سوء استفاده می‌کند.»   خبرگزاری تاس به نقل از معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نوشت: «بار دیگر، حضور روسیه در چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل به دلیل اقدام ایالات متحده درخصوص عدم صدور روادید، تضعیف شد.»   این دیپلمات روسی افزود: «مسکو امیدوار است که وضعیت کنونی به طور کلی اصلاح شود.»   پولیانسکی در قسمت دیگری از اظهاراتش با اشاره به «اقدامات تروریستی اوکراین» بیان کرد: «قتل عمدی و وحشیانه روزنامه‌نگاران روسی – که از طریق ابزارهای تروریستی انجام شده‌اند – به نمایشی افراطی درباره عدم تحمل سایر دیدگاه‌ها بدل شده است. در همین حال، کی‌یف رسما و علنا دخالت خود در این جنایات را مطرح می‌کند.»   وی تاکید کرد: «دست‌نشانده‌های غربی از قصد چشم خود را بر روی همه این جنایات کی‌یف می‌بندند.»   دیمیتری پولیانسکی در میان خبرنگاران روسی که «ترور» شده‌اند به «داریا دوگین» اشاره کرد؛ خبرنگار، مفسر سیاسی و دختر «الکساندر دوگین» متحد رئیس‌جمهور روسیه که در جریان بمب‌گذاری در خودروی شخصی‌اش کشته شد و مقامات روسیه گفتند که این حادثه توسط عاملان اوکراینی طراحی شد.   هم‌چنین چندین رسانه آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس گزارش دادند که واشنگتن معتقد است مقامات اوکراینی در این «ترور» دست داشتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • جنگنده رادارگریز سوخو ۷۵ روسیه ممکن است به ایران بیاید/ فیلم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟