Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@00:21:27 GMT

انفجار بمب در مسیر کاروان سازمان ملل در عراق

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۰۶۶

انفجار بمب در مسیر کاروان سازمان ملل در عراق

کمیته رسانه امنیتی عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که در اثر انفجار بمب در مسیر کاروان سازمان ملل در جاده اربیل - موصل دو نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کمیته رسانه امنیتی در بیانیه ای نوشت که در این حادثه یک بسته انفجاری در مسیر کاروان سازمان ملل در  جاده اربیل - موصل در روستای «شاخولی» منفجر شد که در اثر آن دو نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع امنیتی عراق ظهر چهارشنبه از انفجار یک بمب در مسیر حرکت خودروهای وابسته به نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در «موصل» مرکز استان «نینوا» در شمال این کشور خبر داده بودند.

این منابع به تارنمای خبری «شفق نیوز» عراق گفتند که یک بمب کار گذاشته در حاشیه جاده در بخش مسیحی‌نشین «برطله» در شرق شهر موصل، هنگام عبور خودروهای وابسته به نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در محل، منفجر شد.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه ستاد انتخابات استان لرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس این ستاد تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد برگزار شد، مسئولین کمیته‌های حراست، پشتیبانی، بازرسی و حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل سیاسی و دبیر ستاد انتخابات، فرماندار خرم‌آباد و مدیرکل ثبت‌احوال استان گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده را ارائه داد.

بنابراین گزارش، برای انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تعداد ۴۳۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲۴۷ شعبه ثابت و ۱۸۳ شعبه سیار پیش‌بینی‌شده است.

کد خبر 6095025

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت