Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کمیته رسانه امنیتی در بیانیه ای نوشت که در این حادثه یک بسته انفجاری در مسیر کاروان سازمان ملل در  جاده اربیل - موصل در روستای «شاخولی» منفجر شد که در اثر آن دو نفر زخمی شدند.

منابع امنیتی عراق ظهر چهارشنبه از انفجار یک بمب در مسیر حرکت خودروهای وابسته به نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در «موصل» مرکز استان «نینوا» در شمال این کشور خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع به تارنمای خبری «شفق نیوز» عراق گفتند که یک بمب کار گذاشته در حاشیه جاده در بخش مسیحی‌نشین «برطله» در شرق شهر موصل، هنگام عبور خودروهای وابسته به نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در محل، منفجر شد.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد سازمان جهانی بهداشت بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد سازمان جهانی بهداشت بغداد سازمان ملل متحد سازمان جهانی بهداشت بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافته است.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته،رژیم اشغالگر چهار کشتار علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۳۳ نفر شهید و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

البته هنوز هزاران نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند. دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای نزدیک به 10هزار شهروند فلسطینی همچنان زیر آوار است و با فرا رسیدن فصل گرم سال باعث شیوع بیماریهای واگیردار می شوند.

 

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است