Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:33:21 GMT

حمله صدها خفاش به منزل مسکونی در رشت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۳۲۳

حمله صدها خفاش به منزل مسکونی در رشت

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از فرو ریختن سقف کاذب بالکن یک منزلی مسکونی در رشت بر اثر فضولات صدها بهله خفاش خبرداد. 

محمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی تماس یک شهروند با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارش ریختن سقف کاذب بالکن منزل مسکونی بلافاصله سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودرو به محل حادثه واقع در بلوار گیلان اعزام شدند و به محض رسیدن فرو ریختن سقف کاذب بالکن در طبقه چهارم آپارتمان مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: صدها بهله خفاش در بالکن منزل مسکونی هجوم آورده که در عملیاتی یک ساعته تیم آتش نشانان به وسیله چهار دستگاه خاموش کننده co۲ نسبت به تخلیه کامل محل از خفاش‌ها اقدام کردند.

علیزاده، علت فرو ریختن سقف کاذب سنگینی فضولات خفاش‌ها عنوان کرد و گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه به آشیانه بازگشتند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 441184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر خفاش آتش نشاني شهرداري رشت کلانشهر رشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن