Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@14:44:45 GMT

وزیر اقتصاد خرید چه سهمی را پیشنهاد می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۶۸۲۵

وزیر اقتصاد خرید چه سهمی را پیشنهاد می‌کند؟

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سوال که مردم این روز‌ها در بورس چه سهامی را خریداری کنند توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شریان نیوز، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: سعی می کنم برای اطلاع از قیمت ها و مشکلات موجود در جامعه ارتباطم را با مجامع و تشکل های مردمی برقرار کنم. با حضور در مجامع محلی و صنفی در جریان موضوعات کف بازار قرار می گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 
وی افزود: اعضای شورای عالی بورس حق فعالیت و تشویق برای خرید سهام در بورس را ندارند. اما مردم بدانند که برای شرکت در بازار سرمایه درست مثل شنا در دریا به جای استخر باید عمل کنند. تلاش می کنیم وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.
 
دژپسند تاکید کرد: در تصمیم گیری هایم محافظه کار هستم و تاکنون از تصمیماتی که گرفته ام پشیمان نشده ام اما تصمیماتی وجود دارد که باید گرفته می شد و متاسفانه انجام نشد به عنوان مثال بسیار راغب بودم که در خصوص واگذاری ها، واگذاری مدیریت را هم اجرایی کنم که به خاطر شرایط نتوانستم اجرایش کنم.
 
وزیر اقتصاد بیان کرد: شاخص تورم، نرخ حدود ۳۰۰ کالاست که بررسی و گروه بندی می‌شوند. مردم تمام این ۳۰۰ قلم کالا را خریداری نمی‌کنند. در بحث اشتغال هم همین طور است شاید ما در اطراف خود تعداد بیکار زیاد ببینیم، اما آمار‌های کشور به صورت کلان گرفته می‌شود.
 
رئیس شورای عالی بورس در پاسخ به این سوال که مهم ترین نقطه قوت و ضعف دولت دوازدهم چیست؟ بیان کرد: قوت این دولت استفاده از تمام ظرفیت ها و برون نگری است. ضعف این دولت به نظرم عدم هماهنگی برای تحقق برون گرایی و خودکفایی هاست.
 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم؛ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه