Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای کاستن از شلوغی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعان ۲ دفتر دیگر در گرگان راه اندازی شد.
هاشمیان با اشاره به فعالیت ۳۴ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان گفت: در همه شهر‌های استان این دفاتر فعال است و خدماتی مانند ثبت دادخواست‌های حقوقی، دادخواست‌های تجدید نظر خواهی، واخواهی (اعتراض به آرای غیابی)، ثبت نام سامانه ابلاغ الکترونیک (ثنا)، ثبت لوایح (دفاعیه) و دادخواست‌های در صلاحیت شورای حل اختلاف در این دفاتر انجام می‌شود و مردم نیاز به مراجعه حضوری به دادگستری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان با اشاره به تلاش‌های دادگستری برای ارائه اینترنتی خدمات قضایی از مردم خواست در راستای توصیه‌های پزشکان جز برای ضرورت خارج نشوند و کار‌های قضایی و پیگیری پرونده‌های خود را اینترنتی انجام دهند.
هاشمیان با اشاره به این که بیشترین مراجعه مردم به محاکم برای پیگیری پرونده هاست گفت: افراد می‌توانند از طریق سامانه ثنا با کد ۱۶ رقمی که هنگام ثبت دادخواست و شکایت به آنان داده شده، برای پیگیری روند رسیدگی به پرونده و آگاهی از فرآیند رسیدگی به سامانه www.adliran.ir مراجعه کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ابلاغ اینترنتی اوراق قضایی هم در استان امسال به ۸۴ درصد رسید.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاتر خدمات الکترونیک الکترونیک قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان