Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی؛ علی نیکزاد  به همراه شهریاری استاندار آذربایجان غربی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلماس با اشاره به ظرفیت های منطقه سلماس تصریح کرد: دو راهکار اعطای تسهیلات بلاعوض و دعوت از شرکت های بزرگ نظیر ایمیدرو برای تامین زیرساخت های لازم جهت حضور بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی سلماس را پیگیر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امید داریم تا با تامین زیرساخت های لازم شاهد حضور بخش خصوصی و فعال سازی این منطقه باشیم.

نیکزاد در ادامه از طرح های در دست اقدام مجلس برای تامین مسکن خبر داد و گفت: با همکاری فعالین عرصه مسکن در حال تدوین طرحی هستیم که با تولید انبوه مسکن، از دلال بازی نیز جلوگیری شود.

کد خبر 1426134

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد، وحیدی وزیر کشور در بازدید از غرفه استان یزد ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ابتکار عمل و خلاقیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در معرفی فرصت های سرمایه گذاری و همچنین تلاش این مرکز در جلب و جذب سرمایه گذاری قدردانی کرد.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه در بازدید وزیر کشور از غرفه یزد، کیف سرمایه گذاری استان تشریح شد، گفت: در ششمین نمایشگاه ایران اکس پو۲۰۲۴ IRAN EXPO فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان در قالب کیف سرمایه گذاری معرفی شده است.

سعید نورایمانی با بیان اینکه در این کیف ۱۳۵ مجوز بی نام و آماده سرمایه گذاری استان با تضمین زیرساخت های لازم وجود دارد، عنوان کرد: در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذاری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه شده است.

وی ادامه داد: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران باید نسبت دریافت مجوز و انتقال سرمایه های خود اقدام کنند.

کد خبر 6093209

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی