Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مشاوره، هدایت تحصیلی و ثبت‌نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گناباد، مرکز مشاوره، هدایت تحصیلی و ثبت‌نام داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد در این مراسم گفت: راه‌اندازی مرکز مشاوره در شهر گناباد، تجربه موفقی بود و امسال نیز با شروع ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، این مرکز با هدف مشاوره تحصیلی و ارائه خدمات رایگان ثبت‌نام در دانشگاه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حسن‌زاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی این شهرستان با داشتن رشته‌های تحصیلی متنوع و مورد نیاز بازار کار، استادان مجرب و برجسته، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی، امکانات ورزشی و رفاهی  و مدارس  موفق سما از پیش دبستانی تا دوره اول متوسطه از امتیازات ویژه‌ای  برخوردار است.

وی افزود: از امسال به منظور  تقویت کارآفرینی و مهارت‌آموزی دانشجویان، دوره‌های رایگان ویژه دانشجویان دانشگاه  آزاد اسلامی در نظر گرفته شده است.

تحصیل همزمان در دو رشته امکانپذیر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد مطرح کرد: مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی در مرکز مشاوره، ارتباط مستقیمی با داوطلبان برقرار می‌کنند و این ارتباط در تصمیم‌گیری و حسن انتخاب آنان و انتخاب رشته تحصیلی متناسب با نیازهای جامعه و توانمندی‌های داوطلبان، ثمربخش خواهد بود.

حسن‌زاده افزود: تحصیل همزمان در دو رشته و آموزش‌های مجازی از دیگر مزایای ایجاد شده برای داوطلبان است. آموزش‌های مجازی، دغدغه سلامت این روزهای خانواده‌ها را برطرف می‌سازد و دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما وابسته به دانشگاه نیز با بهره‌گیری از تجربه موفق نیمسال گذشته حداکثر تلاش را در ارائه خدمات مطلوب‌تر آموزش مجازی  انجام خواهد داد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجتبی حسن زاده گناباد مرکز مشاوره هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مشاوره راه اندازی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خودآگاهی و شناخت اجتماعی دانش آموزان برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نیاز است که بازدیدهای میدانی در این خصوص تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سید احمدی بنی لوحی بعدازظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازدید از تعدادی از مدارس تیران و کرون اظهارکرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم و انتخاب رشته برای آینده شغلی آنان و سرمایه انسانی کشور حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته مولفه های شناخت، آینده نگری، علاقه مندی و توانمندی های فردی بسیار مهم است، افزود: خودآگاهی دانش آموز از استعداد فردی، علایق، توانایی علمی و جسمی خود برای انتخاب رشته و تعیین سرنوشت مهم است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شناخت اجتماعی و سیر توسعه کشور و اشتغال در جامعه را نیز مقوله ای مهم برای انتخاب رشته بیان کرد و یادآورشد: بدون بررسی آینده جامعه و فرصت‌ها انتخاب رشته سخت و با مشکل روبرو خواهد بود.

بنی لوحی با بیان اینکه سیاست نظام آموزشی هدایت تحصیلی ۵۰ درصد جمعیت دانش آموزی در هنرستان‌ها قرار گرفته، تصریح کرد: این آمار در سال تحصیلی فعلی در استان اصفهان بیش از ۴۷ درصد است که از میانگین کشوری هم بالاتر بوده ولی باید برای رسیدن به نقطه هدف کار کرد.

وی ادامه داد: تحصیل در هنرستان‌ها برای اشتغال و کارآفرینی و ارائه فرصت‌های درآمدی موثر بوده که دانش آموزان و خانواده‌ها به این موضوع پی برده و گرایش به این رشته ها نیز افزایش یافته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نقش هنرآموزان هنرستان‌ها در جذب دیگر دانش آموزان به این رشته‌ها اشاره کرد و گفت: بیان واقعیت‌ها و تصویر روشن از جذابیت‌های رشته های فنی امکان جذب افراد به رشته‌های فنی را فراهم می‌کند.

بنی لوحی تقویت زیرساخت های کارگاهی هنرستان‌ها را در این جریان مهم خواند و گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این مدارس در استان اصفهان برآورد شده که تامین هزینه‌های مواد مصرفی مهم است.

وی اضافه کرد: احداث هنرستان‌های جدید در کنار شهرک های صنعتی و سایت‌های کشاورزی برای تقویت امکانات و کار در محیط صنعتی واقعی جز سیاست‌ها قرار گرفته و این اقدام با مشارکت فعالان اقتصادی انجام می‌گیرد.

کد خبر 749538

دیگر خبرها

  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان