Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:49:42 GMT

تعلیق تنیس آزاد آمریکا به دلیل گسترش اعتراضات مردمی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۷۶۶۵

تعلیق تنیس آزاد آمریکا به دلیل گسترش اعتراضات مردمی

تورنمنت‌ معتبر جهانی تنیس آزاد آمریکا به دلیل گسترش اعتراضات مردمی این کشور در واکنش به نژادپرستی پلیس تعلیق شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه تنیس حرفه‌ای آمریکا (USTA)، اتحادیه تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) و اتحادیه تنیس حرفه‌ای زنان جهان (WTA) با انتشار بیانیه‌ای مشترک از تعلیق تورنمنت تنیس آزاد آمریکا در شهر نیویورک به دلیل گسترش اعتراضات مردمی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: USTA، ATP و WTA تصمیم گرفتند تا دیدارهای برنامه‌ریزی شده برای 27 آگوست (امروز) را برگزار نکنند. این بازی‌ها با یک روز تاخیر از سرگرفته می‌شوند. تنیس هم به عنوان ورزشی است که با مبارزه علیه نژادپرستی و نابرابری اجتماعی اعلام همبستگی می‌کند.

پیش از این بسیاری از تنیسورهای برتر جهان در دو بخش زنان و مردان از جمله اشلی بارتی، رافائل نادال، راجر فدرر،  سیمون هالپ، الینا اسویتولینا، کیکی برتنز و ... به دلیل ترس از ابتلا به ویروس کرونا از شرکت در تنیس آزاد آمریکا در نیویورک خودداری کردند.

غیبت قهرمان رولاند گاروس در تنیس آزاد آمریکا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس بیشتر بخوانید... اشلی بارتی بهترین تنیسور زن جهان باقی ماند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اشلی بارتی بهترین تنیسور زن جهان باقی ماند واژه های کاربردی مرتبط تنیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت/ عبدی به جای اوساگونا بازی می‌کرد، ۲ گل می‌زد ۳ اشک‌های دو بازیکن استقلال پس از شکست پرسپولیس + تصاویر ۴ مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به لئو ۵ رسانه ایتالیایی: استقلال با تلاش وزیر ورزش در صدد بازگرداندن استراماچونی است/ جلسه محرمانه سعادتمند و پاستورلو ۶ جام حذفی فوتبال| استقلال با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست شد/ پرسپولیس مدافع خوبی نبود! ۷ ورمزیار: استقلال می‌خواست در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کند/ مجیدی ریسک بزرگی کرد ۸ مسی به صورت رسمی خواهان جدایی شد/ هیئت مدیره بارسلونا جلسه اضطراری برگزار کرد مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت/ عبدی به جای اوساگونا بازی می‌کرد، ۲ گل می‌زد ورمزیار: استقلال می‌خواست در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کند/ مجیدی ریسک بزرگی کرد مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به لئو لغو دیدارهای امروز NBA در اعتراض به پلیس آمریکا مهمترین اخبار تسنیم دبیرکل حزب الله لبنان: پاسخ اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی داده خواهد شد نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شد دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد غریب‌آبادی: همکاری‌ ایران با آژانس صرفاً به انتخاب خود ایران صورت گرفته است استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس تنیس آزاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در بیانیه ای از دانشجویان آزاده جهان خواست تا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی به‌پا خیزند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات وحشیانه و بی سابقه رژیم کودک کش صهیونسیتی علیه مردم بی پناه غزه، باسازش و خیانت و سکوت برخی حکام مزدور منطقه و سکوت خفت بار برخی محافل و سازمانهای حقوق بشری بین المللی و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا و برخی کشورهای استعمارگر اروپایی، همچنان ادامه دارد.

تداوم این جنایات قرون وسطایی بالاخره وجدان خفته افکار عمومی و بویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های جهان را برانگیخت، بطوریکه از اواسط هفته گذشته اعتراضات در بیش از دویست دانشگاه آمریکایی و اروپایی شروع و به تدریج به دانشگاه‌های سایر ایالات آمریکا و دیگر دانشگاههای اروپایی گسترش یافت.

آغاز اعتراضات دانشجویان و اساتید که با عنوان «جنبش همبستگی با غزه»، از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز و دامنه آن سراسر آمریکا و اروپا را در برگرفت، به سرعت به سایر ایالت ‌های آمریکا سرایت کرد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ضمن محکوم کردن برخوردهای غیر انسانی و خشونت بار پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان و اساتید حامی فلسطینیان در این کشور، از همه دانشجویان و اساتید در همه دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی در سراسر جهان دعوت می‌کند به این جنبش دانشجویی پویا پیوسته و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام نموده و با این حمایت خود، اجازه ندهند بلوغ فکری و انسانی جنبش دانشجویی در محکومیت رژیم صهیونیستی با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور، خاموش شود.

بدیهی است که سرکوب این اعتراضات راه را برای جنایات هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی باز خواهد کرد و در نتیجه وجدان بیدار انسانها هر روز شاهد ظلم‌های بیشمار خواهد بود.

مطمئن باشیم که با حمایت ما؛ دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند، هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد و با اعتراضات مدنی، خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها خواهند ربود.

موج اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکایی، پیام روشنی برای جنبش های دانشجویی در کشورهای اسلامی دارد تا به این موج جهانی پیوسته و ضمن افشای ماهیت مزدورانه و سازشکارانه حکام خائن و نیز افشای جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی، آرامش کشنده در دانشگاه‌های کشورهای اسلامی را درهم شکسته و به سهم خود خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه و حامیان آنها بربایند.

به امید پیروزی حق بر باطل

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟