Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از هواداران این تیم خداحافظی کرد. 

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن که به زودی به طور رسمی پیراهن چلسی را بر تن خواهد کرد، از هواداران باشگاه فرانسوی خداحافظی کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، سیلوای 35 ساله که در سال 2012 از میلان به پاری سن ژرمن پیوست، 23 جام مختلف با باشگاه فرانسوی به دست آورد و عملکرد درخشانی در لباس پاریسی ها داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، قرارداد این مدافع برزیلی با پاری سن ژرمن به پایان رسیده است و او می خواهد با انتقالی آزاد به استمفوردبریج منتقل شود و بازی در لیگ برتر انگلیس را نیز تجربه کند. مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، با انتشار پستی در حساب رسمی اش در اینستاگرام اما، از هواداران باشگاه فرانسوی خداحافظی کرده است. در متن پست آمده است: 

ارزش چیزها به مدت دوام آن ها نیست، بلکه در شدت وقوع آن هاست و به همین علت لحظات فراموش نشدنی، چیزهای غیر قابل توصیف و انسان های بی نظیر وجود دارند. (جمله معروف فرناندو پسوآ، نویسدنده معروف پرتغالی) امروز دوران حضورم در پاری سن ژرمن پس از 8 سال به پایان رسیده است. من می خواهم از همه هم تیمی هایم، کادر فنی، هواداران، خانواده ام، خدا و دوستانم بابت تمام روزهای خوشحال کننده ای که در شهر نور سپری کردم، تشکر کنم. اینجا و در کنار همسرم، لحظات فوق العاده ای را داشتیم و بزرگ شدن فرزاندمان را دیدیم. ما در طول این مدت تبدیل به شهروندان فرانسه شدیم و خاطرات حضور در اینجا را برای همیشه در قلبمان نگه خواهیم داشت. متشکرم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است