Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه پلدختر با بیان اینکه عدم تعیین تکلیف روستای ملاوی به یک معضل در شهرستان تبدیل شده گفت: وام بنیاد برکت معطل شده که همین موضوع سبب نارضایتی مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی پلدختر اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود در پایان هر ماه شهرستان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به شهرستان‌های دیگر موفق عمل کردند به صورت استانی اعلام و رتبه بندی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مردم روستای ملاوی مثل تبعیدی‌ها برخورد نشود، تعیین تکلیف نکردن روستای ملاوی به یک معضل تبدیل شده که نیاز است هر چه سریعتر این روستا تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه "وام بنیاد برکت معطل مانده که همین موضوع سبب نارضایتی روستاییان شده است" افزود: مسئولان مردم را معرفی و متوقع کرده و تشکیل پرونده هم شده ولی این افراد را معطل کرده‌اند که باید از اول به مردم می‌گفتند وام به شما تعلق نمی‌گیرد.

پلدختر یک سال پس از سیل/ چشم انتظاری اهالی روستای ملاوی برای جابه‌جایی + تصاویر ادامه پیگیری‌های تسنیم؛ دلایل جابه‌جا نشدن روستای «ملاوی» پلدختر یکسال پس از سیل+جزئیات جابه‌جایی روستای سیل‌زده«ملاوی» پلدختر؛ تمام مطالبات مردم برای تعمیرات پرداخت می‌شود

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: سهمیه شهرستان پلدختر در تسهیلات بنیاد برکت سهمیه ضعیفی است؛ تقاضا داریم اگر امکان دارد این سهمیه را افزایش دهند.

وی بیان کرد: 15میلیون تومان تسهیلاتی که دولت اعلام کرده برای تکمیل منازل مسکونی در اختیار سیلزدگان قرار می دهد به بانک سینا داده شده که این بانک در شهرستان پلدختر شعبه ندارد؛ از همین اول کار مشخص است که می‌خواهند مردم را اذیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: از مسئولان استانی تقاضا داریم که مشکلات پیش رو برای دریافت تسهیلات 15میلیونی به سیل‌زدگان را برطرف کنند.

انتهای پیام/646/س

R41450/P1573/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... روستاهای سیل‌زده «ملاوی» و «گوه مهدی» پلدختر به روستای سراب حمام منتقل می‌شوند پلدختر یک سال پس از سیل/ چشم انتظاری اهالی روستای ملاوی برای جابه‌جایی + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... روستاهای سیل‌زده «ملاوی» و «گوه مهدی» پلدختر به روستای سراب حمام منتقل می‌شوند پلدختر یک سال پس از سیل/ چشم انتظاری اهالی روستای ملاوی برای جابه‌جایی + تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ ۱.۴ میلیون تن محصولات پارس جنوبی صادر شد ۵ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۶ هیئات مذهبی مشهد پای کار کمک مؤمنانه/ هر شب غذای گرم در حاشیه مشهد توزیع می‌شود ۷ کاشان| صنوف آسیب‌دیده از ویروس کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کنند ۸ انتقاد عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی از مصوبه هیئت وزیران مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند بارش‌های اخیر خسارات زیادی به مزارع برنج گیلان وارد کرد؛ برآوردها از میزان خسارت‌ها ادامه دارد ۵۲ هزار تن انواع فرآوری‌های دامی از مرز بازرگان به کشورهای خارجی ترانزیت شد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران / ۱۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم جهاد اسلامی: مقاومت آماده هرگونه پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی است بزرگترین رزمایش کمک‌های مومنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰ هزار بسته معیشتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای ملاوی تعیین تکلیف بنیاد برکت جابه جایی پلدختر یک پس از سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم

حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب گفت: به‌منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه و با نظارت و پیگیری دادستانی استان در سال گذشته اغلب وسایل نقلیه رسوبی مانده در پارکینگ‌ها تعیین تکلیف شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قم ، پیگیری و نظارت دادستانی استان، بازدید مستمر مقامات قضایی از انبار‌ها و پارکینگ‌ها صدور دستورات قضایی متعدد برگزاری جلسات هم اندیشی استانی نشر آگهی و اطلاع‌رسانی عمومی به مالکان از رسانه‌ها در چند مرحله، پیگیری رفع مشکلات پارکینگ وسایل نقلیه و انبار‌های کالا‌های توقیفی و برگزاری مزایده را از اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد.

حجت الاسلام غریب گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه رفع توقیف و ترخیص شدند و تمامی کالا‌های توقیفی مانده در انبار‌های گمرک، اداره پست، کلانتری‌ها و شعب دادسرا و انبار‌های دیگر تعیین تکلیف شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب قم  با بیان این‌که در پایان سال گذشته حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های استان موجود و در حال رسیدگی برای تعیین تکلیف و ترخیص بوده است، گفت: نظارت و پیگیری تعیین تکلیف و ترخیص سریع کالا‌ها و وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌ها و انبار با رعایت تشریفات قانونی در دستور کار دادستانی استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳