Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به ششم شهریور ماه اختصاص پیدا کرده است

در چنین روزی در سال 1394 دو تیم ستارگان ایران و ستارگان جهان در تهران برای دیداری خیریه به مصاف هم رفتند که تیم ستارگان جهان موفق شد 3-0 ستارگان ایران را مغلوب کند. 

 

علی سامره ایتالیا را برای پیوستن به تیم ملی ترک کرد

" علی سامره" مهاجم ملی پوش ایرانی تیم پروجیا و نخستین ایرانی کـــه در لیک پرستاره دسته اول ایتالیا حضور یافته است این کشور را برای پیوستن به تیم ملی فوتبال کشورمان در تایلند ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" پائولو مئاتلی " مسوول رسانه ای باشگاه پروجیا افزود که علی سامره روز سه شنبه پس از دیدار برای تیم اینتر در شهر میلان، ایتالیا را ترک کرد. وی با اشاره به اینکه سامره در 63 دقیقه نخست دیدار پروجیا و اینتر در زمین حضور داشت از رضایت مسوولان این تیم از وی خبر داد و گفت تردد بین ایران و ایتالیا بهرحال بر نشاط جسمانی سامره تاثیر منفی دارد.

مئاتلی همچنین خبر داد رحمان رضایی و مهدی هاشمی نسب دو مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان مرحله دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 در قاره اسیا به تیم پروجیا منتقل می شوند. (۶ شهریور ۱۳۸۰)

تساوی پیکان با منچسترسیتی در دیداری دوستانه 

تیم فوتبال "پیکان تهران" در دومین دیدار از سه دیدار برنامه ریزی شده خود درانگلیس، با تیم "منچسترسیتی" یک بر یک مساوی کرد. این دیدار عصر روز چهارشنبه به وقت محلی در شهر "منچستر" برگزار شد. گل نخست این بازی توسط "محمدعلی ابراهیمیان" دردقیقه بیستم بازی دروازه منچستر سیتی را گشود. منچستر سیتی نیز توانست در دقیقه 85 بازی از نقطه پنالتی توسط بازیکن ترک خود به گل تساوی دست یابد. "اصغر مدیرروستا" یار تیم پیکان ستاره این بازی شناخته شد و به همین خاطر جایزه ای ویژه از مدیر باشگاه منچستر سیتی دریافت کرد.  (۶ شهریور ۱۳۸۱)

 

یک نشریه اسپانیایی: هرکولس ایرانی محبوبترین ورزشکار جهان است

یک نشریه ورزشی اسپانیا با تجلیل از "حسین رضازاده" به عنوان محبوبترین ورزشکار جهان نوشت:"هرکولس در اردبیل ایران به دنیا آمده است. لا برداد چاپ مورسیا روز جمعه در گزارشی با عنوان " هـرکولس در اردبیل به دنیا آمد" افزود: مرکز المیپک نیکایا محل برگزاری مسابـقات وزنه برداری آتن یک اسطوره هرکولس جدید در قرن بیست و یکم را به نمـایش گذاشت. این نشریه افزود: نام این قهرمان، مشهور:"حسین رضا زاده" مــــحبوبترین وزنه بردار جهان که در بازیهای المپیک سیدنی نیز در دسته به اضــــافه 105 کیلوگرم مدال طلا را بدست آورد، بود. لابرداد تصریح کرد:این وزنه بردار اردبیلی در مسابقات آتن به اثبات رساند که امروزه هیچ رقیبی در جهان ندارد. نشریه اسپانیایی نوشت:درحالی که 26سالگی سن کمی است تا کسی بتواند قدرت بالابردن وزنه های فوق سنگین را بدست آورد، رضازاده جــوان نشان داد که قوی ترین مرد روی زمین است. (۶ شهریور ۱۳۸۳)

 

فرهاد مجیدی: از علی دایی باید تجلیل کرد

ملی پوش فوتبال ایران گفت از " علی دایی " کاپیتان سابق تیم ملـــــی فوتبال ایران باید تجلیل و قدردانی کرد. " فرهاد مجیدی " گفت: دایی در طول سال های گذشته برای سربلندی تیم ملی فوتبال ایران تلاش بسیاری کرد ولی این رسم فوتبال است که هر بازیکنی باید یک روز این رشته ورزشی را کنار بگذارد.

وی در ادامه حمایت از " امیر قلعه نویی " سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را حمایت از تیم ملی عنوان کرد و گفت در برهه کنونی که تیم ملی فوتبال ایران خود را برای دو دیدار سخت مقابل تیم های کره جنوبی و سوریه آماده می کند ، حمایت از کادر فنی یعنی حمایت از تیم ملی . (۶ شهریور ۱۳۸۵)

میروسلاو بلاژویچ وارد تهران می شود

میروسلاو بلاژویچ سرمربی اسبق تیم ملی ایران فردا دوشنبه برای انجام مذاکرات نهایی با مسوولان باشگاه مس کرمان وارد تهران خواهد شد. مشاور رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در این مورد افزود: فردا در نشستی با بلاژویچ در صورت توافق با این سرمربی ، قراردادی را تا پایان فصل با وی منعقد خواهیم کرد.  حسن واحدی ادامه داد: بلاژویچ در مذاکرات خود بیان کرده که مطالعات خود را نسبت به تیم مس کرمان انجام داده و دیدارهای فصل گذشته و به ویژه پنج دیدار این تیم در لیگ یازدهم را بررسی و تحلیل کرده است.   واحدی خاطر نشان کرد: بلاژویچ از تیم مس کرمان شناخت دارد و مس را تیم خوبی عنوان کرده است.  (۶ شهریور ۱۳۹۰)

 

شکست تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان

تيم ستارگان ايران جمعه شب در ديداری خيرخواهانه كه به نفع بيماران ام.اس برگزار شد، با نتيجه سه بر صفر مقابل تيم ستارگان جهان تن به شكست داد. روبرتو كارلوس، لوييس فيگو و پدرو پائولتا  برای ستارگان جهان موفق به گلزنی شدند.  بازیكنان تیم‌های ستارگان پیشین فوتبال ایران و جهان در پایان دیدار دوستانه در ورزشگاه آزادی، با یكدیگر عكس یادگاری انداختند. (۶ شهریور ۱۳۹۴) 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستارگان ایران ستارگان جهان تیم ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس‌ آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان پیکان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. دیدار رفت شمس آذر و پیکان نه برنده داشت و نه تماشاگر و بر اساس رأی کمیته انضباطی و به دلیل اتفاقات دیدار با تراکتور، این بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سوت قضاوت حساس‌ترین دیدارهای هفته در دست حیدری‌ها

شمس‌ آذر پس از دو پیروزی، هفته گذشته در تهران مقابل استقلال شکست خورد و در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان سعید دقیقی که نخستین حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، در اولین تجربه‌ لیگ برتری توانستند شگفتی‌ساز شوند و جایگاه مناسبی کسب کنند و در دیدار مقابل پیکان به دنبال شکستن طلسم پیروزی مقابل تهرانی‌ها خواهند بود. نماینده قزوین، تا به امروز در دیدار مقابل استقلال، پیکان (بازی رفت)، هوادار و پرسپولیس نتوانسته به پیروزی برسد.

پیکان در دو هفته گذشته دو تساوی پرگل مقابل مس رفسنجان و هوادار داشته و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. هر تیمی در بازی امروز پیروز شود، می‌تواند یک رده در جدول صعود کند.

به گزارش تسنیم برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 

شمس آذر قزوین- پیکان تهران - ساعت 18:20 - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17-  ورزشگاه پاس قوامین تهران

تراکتور - استقلال- ساعت 17-  ورزشگاه یادگار امام تبریز

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان - ساعت 17:45-  ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران - ساعت 18- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی - ساعت 18:15 ورزشگاه غدیر اهواز

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی