Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:28:14 GMT

فریاد یا حسین در البرز طنین انداز می شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۸۲۰۸

فریاد یا حسین در البرز طنین انداز می شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام با هدف میثاقی بزرگ در طلب خونِ به ناحق ریخته شده حضرت امام حسین(ع)  و خوانخواهی ثارالله،  به صورت یـکپـارچــه  و عمومی، در شب عاشورای حسینی، راس ساعت ۲۱  از پشـت بـام و پـنـجـره منـازل و کـوچـه پـس کوچـه های شـهرهـا، ماذنـه مسـاجد و هیئـات مذهبی و تـکایـا  انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملت عاشورایی و شهیدپرور استان البرز همراه با شور و شعور حسینی و با عنایت به مقتضیات زمانی و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال می کوشد تا با رعایت تمام دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا  و توجه به موارد بهداشتی، در کنار کمترین میزان ابتلاء به کرونا ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را با عظمت هر چه بیشتر برگزار کند.

 روحی یزدی گفت: با توجه به ضرورت وحدت حول محور ابا عبدالله الحسین(ع) و ضرورت برپایی عزای سرور و سالار شهیدان با همراهی و همدلی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، هیات رزمندگان اسلام  و هیئات مذهبی و تکایا و دسته جات عزاداری و مساجد در سراسر استان البرز این طنین سراسر استان را فرامی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم گرامیداشت عزاداری حضرت سید الشهدا(ع)، با  شروع ماه محرم حسینیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همچنین در ایام ماه محرم و به جهت پاسداشت این ایام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز سیستم های صوت ثابت نصب شده در سطح شهر را برای پخش مداحی و ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین (ع ) فعال کرده است.

وی افزود: زمان فعالیت و پخش این مداحی صبح ها ساعت ۱۱ در مقابل امامزاده حسن (ع) و عصرها ساعت ۱۷:۳۰ در میدان جمهوری اسلامی می باشد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم و کرونا استان البرز پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم و کرونا استان البرز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ماه محرم و کرونا استان البرز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رفیعی  گفت:طبق تقویم انتخابات دور دوم دوزادهمین مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ساعت  ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.


وی افزود: انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.


به گفته رئیس ستاد انتخابات استان دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد