Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه مهاجم اروگوئه ای بارسلونا می گوید موکلش پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف دارد.

مدیر برنامه لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، می گوید آینده لیونل مسی روی انتخاب تیم آینده موکلش نیز تاثیر گذار خواهد بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، خبر درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا، هواداران باشگاه اسپانیایی را به شوک و حیرت فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی دیگر با توجه به عدم اعتقاد رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا به لوییس سوارز، آینده این مهاجم اوروگوئه ای نیز به احتمال فراوان در خارج از نیوکمپ رقم خواهد خورد. در این میان، مدیر برنامه لوییس سوارز می گوید با توجه به رابطه دوستانه عمیقی که بین لیونل مسی و لوییس سوارز در جریان است، آینده هر کدام از این بازیکنان به دیگری متصل خواهد بود. الخاندرو بالبی، مدیر برنامه لوییس سوارز، در گفت و گو با TYC، در خصوص آینده موکلش گفت: 

آینده مسی بر روی موکلم نیز تاثیرگذار خواهد بود چرا که آن ها بهترین دوستان همدیگر هستند و در داخل و خارج زمین نیز همواره کنار هم هستند. رابطه مسی و سوارز برادرانه است. آن ها جدایی ناپذیرند و همیشه در کنار هم وقت می گذرانند. 

مدیر برنامه سوارز اما، در ادامه در خصوص پیشنهاداتی که به دست موکلش رسیده است، گفت: 

موکلم پیشنهادات زیادی دارد که از هر طرف مانند باران، در حال باریدن هستند چرا که او گلزنی قهار و عالی در دنیای فوتبال است. پس زمینه تصمیمات بارسلونا در رابطه با او، به هیچ عنوان در مورد مسائل ورزشی نیست. خانواده او در بارسلونا زندگی می کنند و این موضوع چیز معمولی در میان اکثر بازیکنان دنیا نیست و او با جدایی از بارسلونا، مجبور به نقل مکان خانواده اش نیز خواهد بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

به گزارش اعتماد، مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی به گفتگو پرداخته است. بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.

کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.

این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.

 قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.

در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند