Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: با تکمیل طرح ابرار در هفته دولت، نخستین استانی هستیم که دیگر هیچ روستایی بالای ۲۰ خانوار نخواهیم داشت که در آن طرح "ابرار" اجرا نشده باشد. - اخبار استانها -

محمدحسن کلهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پروژه‌هایی که  در هفته دولت در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان قمی و هم‌وطنان کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد اظهار داشت: عمده دغدغه جاده‌های استان ایمنی بوده و تعداد زیادی از پروژه‌های استان در راستای ایمن سازی ترد و بهینه‌سازی جاده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم افزود: یکی از پروژه‌های شاخص هفته دولت عملیات تکمیلی پروژه 4 خطه‌کردن محور سلفچگان- ساوه است که دونقطه حادثه‌خیز تقاطع جنداب و تاج خاتون در این پروژه حذف خواهند شد؛ طول پروژه 8 کیلومتر و قرارداد آن با اعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد تومان منعقد شده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از پروژه‌ها پل خورآباد در محور روستایی کهک است؛ پل ساخته‌شده و راه دسترسی پل در حال آماده‌سازی است که 22 بهمن امسال به نتیجه خواهد رسید.

کلهری تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی(طرح ابرار) در استان قم را موردتوجه قرار داد و گفت: با تکمیل این طرح در هفته دولت، نخستین استانی هستیم که دیگر هیچ روستایی بالای 20 خانوار نداریم که طرح ابرار نداشته باشد.

کارخانه تعطیل شده نخکاران اردستان در هفته دولت راه‌اندازی می‌شوداصلاح نقاط حادثه‌خیز استان کرمانشاه همزمان با هفته دولت32 طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد + فیلم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: افتتاح ایستگاه پلیس‌راه محور سلفچگان، پروژه لکه‌گیری و روکش لایه‌نازک محور سلفچگان قم، عملیات بهسازی باند غربی آزادراه قم- تهران به طول 10 کیلومتر و بزرگراه سلفچگان دلیجان به طول 14 کیلومتر از دیگر پروژه‌های مهم این اداره کل در هفته دولت هستند.

وی کلنگ زنی ارتقای ایمنی آزادراه قم- تهران با تکمیل نیوجرسی‌های مفصلی بتنی آن را مورداشاره قرار داد و گفت: هنوز نصب 25 کیلومتر نیوجرسی از طول وسط آزادراه در حوزه استحفاظی قم انجام‌نشده که تا آخر سال تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/451/س

R7854/P/S6,62/CT16 بیشتر بخوانید... ۳۲ پروژه صنعتی استان قم به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید ۱۲۲۵ میلیارد ریال پروژه راهداری هفته دولت در استان کرمان افتتاح می‌شود افتتاح پروژه‌های هفته دولت در استان گلستان ۷۳۰۰ شغل ایجاد می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۳۲ پروژه صنعتی استان قم به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید ۱۲۲۵ میلیارد ریال پروژه راهداری هفته دولت در استان کرمان افتتاح می‌شود افتتاح پروژه‌های هفته دولت در استان گلستان ۷۳۰۰ شغل ایجاد می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۴ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۵ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۶ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۷ ۱.۴ میلیون تن محصولات پارس جنوبی صادر شد ۸ آمادگی ۲ مجموعه سرمایه‌گذار بخش خصوصی در احداث آزادراه تبریز-اهر-باکو مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد بارش‌های اخیر خسارات زیادی به مزارع برنج گیلان وارد کرد؛ برآوردها از میزان خسارت‌ها ادامه دارد مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ثبت نام برای انتخابات مجلس دو مرحله‌ای می‌شود/اخذ برگه صحت سلامت از سوی کاندیداها اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت در استان هفته دولت طرح ابرار استان قم پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات #فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد