Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: علی رغم تحریم و محدودیت‌ها، مردم بسیار امیدوار هستند و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که با تکیه بر امکانات و نیروی انسانی داخلی مشکلات برطرف می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(پنج شنبه) در دیدار با هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار و معاونان استانداری قزوین که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: امسال در هفته دولت برخی از پروژه‌هایی که در قزوین به بهره‌برداری رسیده‌اند، در راستای دغدغه‌های رهبری هستند و در رشد و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی استان بسیار مؤثر خواهند بود و این موضوع بسیار شوق انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین افزود: اگر در چرخش نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی ایجاد شود، کارآمدی همه بخش‌ها دچار آسیب می‌شود و مشکل پیدا می‌کند و برای جلوگیری از این مشکل لازم است جهت‌ها و مسیرهایی که رهبری نشان داده‌اند را با جدیت رصد و دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: صداقت، راستی، ایمان، دلسوزی و حرکت در مسیر آرمان‌های حسینی(ع) با جدیت در نظام اسلامی می‌باید محور عملکرد مسئولان قرار گیرد و عدالتی که در اسلام بسیار بر آن تأکید شده است، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب اسلامی شرایطی را تجربه کرده‌ایم که کشور زیر سلطه بیگانگان بود و اعتراضات مردم به شرایط و اوضاع بد آن زمان، بسیار سریع و بد خاموش می‌شد و جامعه در رعب و وحشت بود اما امروز اوضاع به گونه‌ای رشد یافته است که امنیت کشورهای دیگر را نیز تأمین می‌کنیم و برای رفع مشکلات آنها اقدام عملی انجام می‌دهیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: علی رغم تحریم و محدودیت‌ها، مردم بسیار امیدوار هستند و الحمدالله به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به امکانات و نیروی انسانی داخلی تکیه کنیم تا مشکلات برطرف شوند.

 

هدایت‌الله جمالی‌پور هم در ابتدای این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: از حمایت‌ها و همراهی‌هایی که در مسیر همه خدمتگزاران انجام می‌دهید، قدردانی می‌کنیم و ایمان داریم ساختن کشور بدون همراهی و همدلی اتفاق نمی‌افتد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر قرار است کاری انجام شود، نیاز به همه آحاد ملت و خدمتگزاران است و برای اینکه همه دور هم جمع شوند، نیاز به همدلی داریم تا به منافع ملی دست یابیم و از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم و دسیسه‌های کشور را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود