Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:12:20 GMT

شهرداری هزینه – درآمدهای ماهانه را به شورا گزارش دهد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۱۷۳

شهرداری هزینه – درآمدهای ماهانه را به شورا گزارش دهد

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری باید هزینه – درآمدهای ماهانه را به شورای شهر گزارش دهد تا مردم نیز در جریان این هزینه – درآمدها قرار گیرند.


جواد انصاری ششم فروردین در یکصدوهجدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: پیام واقعی نهضت امام حسین(ع) امروز تمام بشریت را از یوغ ظالمان و مستکبران نجات داده و آنها را به سمت خریت و آزادگی سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پایتخت حسینیت همچون سال‌های گذشته در محرم امسال نیز فضای سرشار از شور و شعور حسینی را گرفته است، خاطرنشان کرد: آنهایی که زیر بیرق حق و حقیقت جمع شده‌اند با تبعیت از مولای خود سعی دارند تا در مسیر ارزش‌های الهی و انسانی گام بردارند.
رئیس شورای شهر اردبیل به اشاره به نزدیکی تاسوعا و عاشورای حسینی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این تجمعات معنوی گفت: عزاداران حسینی در پایتخت دلدادگی به ساحت سیدالشهدا(ع) در نهایت دقت و مراقبت از سلامتی خود و دیگر هموطنان سعی خواهند کرد تا آئین‌های عزاداری را در این ایام به نمایش بگذارند.
انصاری با اشاره به تصویب لایحه امضای تفاهمنامه همکاری شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی بیان کرد: قرار است به ارزش 500 میلیارد تومان پروژه‌های متعدد نظیر چهار تقاطع غیرهمسطح و ایستگاه دفن زباله اجرایی و عملیاتی شود.
وی افزود: قرار است در قالب این تفاهمنامه شهرداری نیز تعهدات خود را در قبال اجرای پروژه‌های عمران شهری برای قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام دهد که این تعهدات واگذاری زمین و همچنین و املاک سهل‌البیع خواهد بود.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: با بررسی پیشنهاد افزایش کرایه سرویس‌های مدارس قرار شد با کاهش 10 هزار تومانی هزینه سرویس مدارس دولتی 125 هزار تومان و مدارس خاص 135 هزار تومان مصوب شود تا افزایش 35 درصدی و 42 درصدی را نسبت به سالتحصیلی گذشته شاهد باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر شهرداري شورای شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟