Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:30:08 GMT

حجم آب سد مهاباد ۱۴ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۴۹۱

حجم آب سد مهاباد ۱۴ درصد کاهش یافت

رضا جهینی رئیس امور آب مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در حال حاضر تراز سد مهاباد به یکهزار و ۳۴۶ متر از سطح دریا‌های آزاد رسیده که این مقدار نیز ۱۹۶ سانتی‌متر کمتر از تراز سد در مدت مشابه سال قبل است.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: هم‌اکنون ورودی آب به داخل دریاچه سد مهاباد ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۸ متر مکعب در ثانیه است که این مقدار در مدت مشابه سال قبل ۰.۰۲ متر مکعب در ثانیه بود.

رئیس امور آب مهاباد بیان کرد: هم‌اکنون دبی خروجی آب از سد مهاباد ۵.۱۵ مترمکعب در ثانیه است که برای مصارف شرب صرف و سهمیه بخش کشاورزی رهاسازی می‌شود.

جهینی اضافه کرد: در سال آبی جاری ۳۳۵ میلی‌متر بارندگی در ایستگاه باران‌سنجی سد مهاباد ثبت شده که ۵۱ میلی متر نسبت به سال زراعی گذشته کمتر است.

او از شهروندان خواست نسبت به نظافت اطراف سد و جلوگیری از آلودگی آب در بالادست سد حساس باشند و درصورت مشاهده هرگونه عامل آلوده‌کننده آب، موارد از طریق شماره تماس ۴۴۴۲۲۲۲۰۸۱ بلافاصله به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد مهاباد کاهش حجم آب وزارت نیرو سد مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • بانک مرکزی آرژانتین نرخ بهره را به ۶۰ درصد کاهش داد