Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا انصاری، روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران زنجان، با بیان اینکه این میزان کارآموز جذب شده به بازار کار، رقم خوب و قابل توجهی است، افزود: آموزش های مهارتی و تربیت نیروهای ماهر، جزو برنامه های اصلی و مهم این اداره کل است و در این راستا تلاش جدی و وافری می‌شود.

وی اظهار داشت: این اداره کل از پارسال تاکنون، تدوین سند توسعه، اشتغال و مهارت آموزی با هدف برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های بازار کار، آینده پژوهی، نقشه توسعه راه آموزش های مهارتی در سطح استان با توجه به نیازها و ظرفیت های اشتغال استان، را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با تاکید براینکه یکی از برنامه های اداره کل این بود که مراکز خلاقیت و نوآوری را در کنار آموزش‌های مهارتی داشته باشیم افزود: مهارت ارتباط مستقیم با خلاقیت و نوآوری دارد و افراد با فراگیری مهارت های مختلف، احساس اعتماد به نفس در خود می کنند.

وی با بیان اینکه از عوامل اصلی بروز و ظهور خلاقیت و نوآوری، داشتن اعتماد به نفس است، ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهارت آموزی، ایجاد شکوفایی، اعتماد به نفس و خلاقیت و نوآوری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: ایجاد کانون خلاقیت و نوآوری و جذب افراد نخبه و خلاق به کانون و مهارت آموزی آنان، در اصل شرایطی را فراهم می کند تا مهارت لازم را برای تجاری سازی ایده خود داشته باشد.  

انصاری در بخشی از سخنان خود ایام محرم را تسلیت و هفته دولت و روز خبرنگار را نیز تبریگ گفت و افزود: امام حسین (ع) و یاران با وفای حضرت برای برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر به‌پا خواستند و با شهادت خود، الگویی برای شیعیان و آزادیخواهان جهان شدند.

وی به شیوع ویروس کرونا در تمای کشورهای جهان ازجمله ایران اشاره کرد و اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت در این شرایط حاکم، جای تقدیر بسیار دارد و لازم است عموم مردم با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، این تلاشگران عرصه سلامت را یاری دهند.

انصاری با بیان اینکه ویروس کرونا، جهان را تحت سیطره خود قرار داده است، افزود: کرونا، بخش آموزش این اداره کل را نیز تحت تاثیر قرار داده و خدمات آموزشی در آموزشگاه‌های دولتی و خصوصی را به تعطیلی کشانده است که به همین جهت آموزش های مجازی و استفاده از این فضا را در شرایط کنونی داریم.

وی تصریح کرد: برای جبران خسارت های وارده به این آموزشگاه ها، تسهیلات بانکی درنظر گرفته شده است و اکثریت نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام نموده و تعدادی از آنها این تسهیلات را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان مهارت اموزی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان مهارت اموزی زنجان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان مهارت اموزی زنجان خلاقیت و نوآوری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های انسان است که نقش مهمی در زندگی دارد، اظهار کرد: این ویژگی باعث پیشرفت انسان در تمام عرصه‌ها می‌شود و می‌تواند کیفیت زندگی را تعیین کند.

وی گفت: از این رو، خلاقیت و نوآوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و کیفیت زندگی شهری نیز مرهون تلاش افراد نوآور و نگاه خلاقانه است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: ایجاد اداره کل خلاقیت و نوآوری در این دوره در شهرداری مشهد، بستری آماده در راستای بهره‌گیری از رویکردهای خلاقانه جهت حل مسائل شهری و توجه به نوآوری در توسعه شهری است.

سلیمی با بیان اینکه در سال «تولید با مشارکت مردم» و هم‌زمان با روزجهانی «خلاقیت و نوآوری و روز ملی کارآفرینی»، بزرگداشت هفته خلاقیت و نوآوری شهری در قالب برنامه رونمایی از محصولات نوآورانه شهری، معرفی شرکت‌های موفق و سایر دستاوردهای نوآورانه در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با رشد خلاقیت بیش از پیش به حل مسائل و دستاوردهای نوآورانه در شهر امام مهربانی‌ها نائل شویم.

کد خبر 747812

دیگر خبرها

  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود