Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@03:16:39 GMT

عملکرد صنعت بیمه در شرایط تحریمی قابل تحسین است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۸۶۴

عملکرد صنعت بیمه در شرایط تحریمی قابل تحسین است

رییس هیات مدیره بیمه حافظ با بیان اینکه عملکرد بیمه مرکزی در شرایط تحریمی بسیار خوب است، عنوان کرد: در شرایط تحریمی صنعت بیمه توانست با حمایت دولت، جایگزین مناسبی برای شرکت‌های بیمه بین الملل در کشور باشد. به گزارش پول نیوز، چندی پیش رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از قدم برداشتن این صنعت به سوی فرهنگ‌سازی عمومی بیمه‌های آینده‌ساز خبر داد و گفت که در زمینه همگانی‌سازی بیمه‌های زندگی و شناسایی قابلیت‌ها و مزیت‌های آن، اقدامات خوبی انجام شده که باید به سمت فرهنگ‌سازی عمومی بیمه‌های آینده‌ساز حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه محمود دودانگه رییس هیات مدیره بیمه حافظ در گفتگو با خبرنگار پول نیوز اظهار کرد: فروش بیمه نامه در ایران به متغیر‌های مختلفی بستگی دارد که این متغیر‌ها، سیاست‌های اقتصادی و طراحی محصولات، اقدامات و تلاش‌هایی است که در صنعت بیمه با توجه به نیاز‌های مردم صورت می‌گیرد، اما سطح رفاه مردم باید افزایش یابد که بتوانند بیمه نامه خریداری کنند.
وی افزود: اگرچه صنعت بیمه توانست در شرایط تحریمی موفق عمل کند، اما باید این نکته را یاد آور شد که در شرایطی که بسیاری از شرکت‌های بین المللی پوشش‌های بیمه‌ای خود را برای کشور ما قطع کرده بودند، صنعت بیمه با پشتیبانی که از سوی دولت داشت توانست جایگزین مناسبی برای شرکت‌های بیمه‌ای خارجی در کشور باشد.
رییس هیات مدیره بیمه حافظ اظهار کرد: صنعت بیمه توانست با حمایت دولت جایگزین مناسبی برای شرکت‌های بیمه بین الملل در شرایط تحریمی باشد بر این اساس توانست به نوعی تحرم‌های موجود در این حوزه را بی اثر سازد همچنین در تحریم‌های دوره جدید هم، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفت که علی رغم قطعی ارتباط میان صنعت بیمه کشور ما و صنعت بیمه کشور‌های بین الملل، این پوشش‌ها قطع نشده و چرخه اقتصاد کشور تضعیف نشده است.     گفتگو از سحر گلی زاده

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه شرایط تحریمی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تیم فوتسال شرکت گاز استان در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت، با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود تیم پتروشیمی تبریز را شکست داد.   این مسابقه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در‌ سالن دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • بسته تحریمی اروپا برای اولین بار گاز روسیه را هدف قرار خواهد داد
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود