Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:57:24 GMT

کلنگ زنی سه پروژه گردشگری در شهرستان کلیبر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۹۸۷۴

کلنگ زنی سه پروژه گردشگری در شهرستان کلیبر

به گزارش خبرنگار مهر، اباذر عباس پور روز پنج شنبه ضمن اعلام خبر در حاشیه مراسم کلنگ زنی در کلیبر گفت: احداث کمپ گردشگری کوهسار بخش آبش احمد روستای متعلق، کمپ گردشگری سحرگل روستای هجران دوست و همچنین اقامتگاه بومگردی سپهر روستای شجاع آباد از جمله برنامه‌های توسعه زیرساخت گردشگری این شهرستان است که آئین کلنگ زنی آنها امروز با حضور امام جمعه، نماینده و فرماندار و برخی از مدیران شهری شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اقامتگاه بوم گردی روستای شجاع آباد همراه با فروشگاه صنایع دستی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلیبر همچنین میزان حجم سرمایه گذاری در کمپ گردشگری سحرگل روستای هجران دوست را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

عباس پور اظهار داشت: پروژه کمپ گردشگری کوهسار در روستای متعلق نیز که امروز آئین کلنگ زنی آن اجرا شد با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

او در خاتمه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع احداث و شامل رستوران، آلاچیق، استخر آبگرم، پارک بازی کودکان و… خواهد بود.

کد خبر 5010008

منبع: مهر

کلیدواژه: جاذبه گردشگری میراث فرهنگی آذربایجان شرقی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی کمپ گردشگری کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود