Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی‌زاده روز پنجشنبه در سفر یکروزه خود به فیروزکوه، در جمع خبرنگاران بیان داشت: در هفته دولت بیش از ۷۸۷ طرح با اعتباری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان یعنی ۲ برابر سال گذشته در سطح استان تهران افتتاح شد، که از لحاظ کیفی، کمی و اشتغالزایی نیز رشد خوبی داشته است.

به گفته وی، با بهره‌برداری از طرح‌های امسال حدود ۲۰ هزار شغل مستقیم ایجاد شد، در حالی که این آمار در سال ۹۸ به ۷ هزار نفر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام مسئول با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم، تصریح کرد: برای افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قهری در دستور کار قرار ندارد اما بنا بر این‌ است، هیئات مذهبی و عزاداران تمام پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنند.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به تعطیلات پیش‌رو (تاسوعا و عاشورا) اظهار داشت: شهروندان بویژه پایتخت‌نشینان جداً از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند؛ افزایش آمار مبتلایان و فوت‌شدگان کرونا در استان، ثمره سفرهای تعطیلات چند هفته گذشته و ترددهای غیر ضروری بود.

تقی‌زاده در خصوص طرح ترافیک نیز گفت: با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، طرح ترافیک بر اعتبار خود باقی‌ است و تا اطلاع ثانوی تغییری نخواهیم داشت.

مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه نیز اظهار داشت: ۷۶ طرح در حوزه کشاورزی، صنعتی، عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۲۲ میلیارد تومان و ایجاد ۲۱۲ شغل مستقیم در هفته دولت در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که امروز (پنجشنبه) به صورت نمادین مدرسه ۱۲ کلاس صدیقه کبری (س)، ۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قدیم، دفتر تسهیل گری بازآفرینی شهری، مرکز تجاری اداری شهرداری فیروزکوه و مرکز معاینه فنی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده‌است.

فیروزکوه، وسیع‌ترین شهرستان استان تهران با آب و هوایی کوهستانی دارای دو بخش مرکزی و ارجمند، با جمعیتی افزون بر ۳۳ هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت در مرز استان تهران با استان‌های سمنان و مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح کارآمدی دولت فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح کارآمدی دولت فیروزکوه هفته دولت افتتاح طرح کارآمدی دولت فیروزکوه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما با حضور معاون وزیر بهداشت ، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودرمانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.

در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی افتتاح شد.

برخی از این طرح ها با مشارکت خیران تکمیل شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت بهداشت این است که بیماران در استان‌های خود درمان شوند و کمتر به استان‌های اطراف مراجعه کنند، گفت: تحویل تخت‌های بیمارستانی تازه تاسیس یکی از اقداماتی است که در این راستا در حال انجام است.

به گفته دکتر سعید کریمی بنای این وزارت خانه بر این است تا ۲۵ هزار تخت بیمارستانی بسازد که تاکنون ۱۶هزار تخت بیمارستانی طی دو سال گذشته تحویل داده شده و ۹۰۰۰ تخت نیز تا شهریورماه امسال تحویل می شود.

وی افزود: برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم‌ روزانه مبلغ یک و نیم میلیون تومان هزینه می شود. 

معاون وزیر بهداشت این را هم گفت در حال حاضر علاوه بر اینکه پزشک از بدنه دولتی خارج نشده بلکه ۱۸۰۰ پزشک متخصص نیز به بدنه دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا