Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بخشدار بخش نشتا در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: امسال در حوزه راهداری پنج پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که از مهمترین آنها می توان به احداث پل روستای بابولات با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ، روکش آسفالت جاده خشکه داران با ۳۲۸ میلیون تومان ، گابیون بندی روستای کنسکو با ۱۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت خیابان ۱۵ خرداد با ۲۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد سیاه مشته به افتتاح سه پروژه بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: روکش و زیرسازی آسفالت روستای رودپشت با ۷۵۰ میلیون تومان و زیر سازی و آسفالت روستای کترا با ۶۰۰ میلیون تومان از مهمترین پروژه های زیرساختی هفته دولت امسال بود.

وی اظهار داشت :‌ کارخانه شالیکوبی صنعتی در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر با ظرفیت ۷۰ تن در روز و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ ملیون تومان از سوی دولت و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آورده بخش خصوصی  به بهره برداری رسید.

بخشدار نشتا مشارکت مردم در این بخش برای اتمام پروژه ها را بسیار کارساز توصیف کرد و خاطرنشان کرد : افتتاح یک واحد گلخانه ای با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از جمله طرح های جهاد کشاورزی در این بخش بود.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این آیین با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت‌: عاشورا یک فرهنگ است و مربوط به اسلام و شیعه نیست بلکه نیاز امروز جامعه انسانی است و باید قدر آن را بدانیم.

سید امیر حسینی جو افزود : برنامه های هفته دولت در شرایطی انجام می شود که کشور در شرایط سخت تحریم ها و زیر شدیدترین فشارها از سوی دشمنان قرار دارد و باید مردم از افتتاح این پروژه ها مطلع شوند تا ذائقه آنها شیرین شود.

وی با بیان اینکه موفقیت تنها در سایه اتحاد و همدلی موثر می شود ، اظهار داشت‌: باید در راستای توسعه پایدار شهرستان از همه ظرفیت ها استفاده شود تا شاهد عمران و آبادانی بیشتری در تمامی حوزه ها باشیم.

در هفته دولت امسال ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان در بخش های دولتی و خصوصی شهرستان تنکابن افتتاح شد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها تنکابن هفته دولت افتتاح طرح مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنکابن هفته دولت افتتاح طرح مازندران تنکابن هفته دولت افتتاح طرح مازندران اعتباری بالغ میلیون تومان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سامانه گرمسیری ایلام به همراه استاندار ایلام اظهار کرد: به دلیل اینکه این ابرپروژه از مهمترین طرح‌های کشور است ضرورت دارد در قالب‌های مختلف خبری و چشم‌اندازهای بصری به تصویر کشیده شود.

وی افزود: این طرح از مصادیق بارز توانمندی جوانان این مرز و بوم و پتانسیل و ظرفیت‌های بالای کشور است.

استاندار ایلام در جریان بازدید از این پروژه گفت: در صورت افتتاح ابرپروژه سامانه گرمسیری، ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود که فاز نخست آن آماده افتتاح است و در صورت بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه، ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود. از مجموع اعتبارات اختصاص یافته (حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان) برای سامانه‌ی گرمسیری، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت هزینه شده است. هم‌چنین طبق وعده پیمانکار فاز دوم سامانه گرمسیری حداکثر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن بهرام‌نیا افزود: فاز نخست سامانه گرمسیری آماده افتتاح و فاز دوم این ابرپروژه حداکثر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زراعی استان اضافه و ۱,۶۰۰ میلیارد تومان برای کشاورزان ارزش افزوده دارد.

کد خبر 6100476

دیگر خبرها

  • پروژه‌های بهداشت و درمان عقب ماندگی‌های قزوین را بهبود می‌بخشد
  • خط لوله تبریز - ارومیه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه