Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز در ادامه برنامه‌های هفته دولت، دبستان ۲ کلاسه روستای کویره گویز از توابع بخش مرکزی سقز افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سقز با گرامیداشت ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، از عزم دولت و مردم برای ارتقاء سطح کمی و کیفی جایگاه تعلیم و تربیت تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروز عارفی افزود: این مدرسه ۲ کلاسه برای تحصیل ۲۴ نفر دانش آموز در سال تحصیلی جدید در زیربنای ۹۵ مترمربع و با سازه کانکس موسوم به «سبک سازه» و آسفالت و محوطه سازی ۲۹۰ مترمربع و با هوشمندسازی کامل دو کلاس و تجهیزات جدید و سیستم حرارت مرکزی، پکیج و رادیاتور استاندارد و همچنین سرویس بهداشتی مخصوص دانش آموزان معلمان امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

کلنگ زنی دبستان ۶ کلاسه شهرک شهدا شهرستان دیواندره

همچنین طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولین سطح استان و شهرستان، ۵ پروژه آموزشی و تجاری در شهرستان دیواندره افتتاح و کلنگ زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش دیواندره با اشاره به افتتاح همزمان چهار پروژه آموزشی روستاهای آبباره، تازه آباد قاضی علی، شجاع آباد و پروژه تجاری سازی دبیرستان نور، گفت: این سه مدرسه و پروژه تجاری که امروز به طور رسمی افتتاح می‌شوند، ۴ کلاس درس و ۶ واحد تجاری را شامل می‌شوند که با هزینه‌ای بر ۶ میلیارد ریال که توسط خیرین، خود فرهنگیان با کسر ماهانه از حقوقشان و اعتبارات دولتی ساخته شده‌اند.

کلنگ زنی احداث مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه بانه

به همت خیر بانه‌ای، همزمان با هفته گرامیداشت دولت و با حضور معاون استاندار کردستان و نماینده شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، کلنگ احداث مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه محله بوستان شهرستان بانه به زمین زده شد.

اقبال صالحی مدیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مدرسه مذکور به همت خیر نیک‌اندیش بانه‌ای آقای عبدالله فلاحی در محله بوستان که یکی از محلات حاشیه شهر بانه و فاقد مدرسه می‌باشد، در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۵۴ مترمربع و با زیربنای ۸۵۰ مترمربع در دوطبقه احداث خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از این اقدام خداپسندانه خیر نیک‌اندیش بانه‌ای، آقای «بدالله فلاحی که هزینه ساخت این مدرسه‌ی ۶ کلاسه را تقبل نموده‌اند، گفت: با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی در شهرستان برای جبران کمبود فضای آموزشی همچنان نیازمند مشارکت و همکاری مردم و مسئولین به ویژه خیرین نیک‌اندیش هستیم.

کلنگ زنی مدرسه چهار کلاسه روستای قم چقای منطقه کرانی

مراسم کلنگ زنی مدرسه چهار کلاسه روستای قم چقای منطقه کرانی با حضور خیر مدرسه ساز و مسئولین منطقه‌ای و شهرستانی برگزار گردید.

در این مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کرانی ضمن تقدیر و تشکر از خیر بزرگوار، نسبت به حضور و ساخت مدرسه، در منطقه محروم کرانی گفت: فضای آموزشی یکی از مولفه‌های کیفیت بخشی در نظام تعلیم و تریبت می‌باشد. لذا با توجه به نیاز مدارس منطقه به نوسازی و مطابقت با این مولفه‌های کیفیت بخشی مشارکت خیرین محترم مدرسه ساز در این امر خداپسندانه یک ضرورت اجتناب ناپذیر می‌باشد با حضور معنوی این بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی دغدغه‌های کمبود فضای آموزشی مرتفع می‌گردد و ایجاد فضای ایمن و به روز برای دانش آموزان عزیز مستعد کشورمان فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است این آموزشگاه با ۱۹۰ متر زیربنا آموزشی و ۴ کلاس درس، با اعتبار پیش بینی شده حدود یک میلیارد تومان، با همت خیر گرامی در روستای قم چقای منطقه کرانی، احداث خواهد شد و با ساخت و تکمیل این مدرسه در طول چهار سال اخیر ۵ مدرسه توسط خیرین، با پیگیری‌های مسئولین احداث شده است.

کد خبر 5010054

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش كردستان هفته دولت کلنگ زنی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی آموزش و پرورش منطقه کرانی کلنگ زنی ۶ کلاسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت

ایسنا/خراسان شمالی چندین پروژه‌ بهداشتی و درمانی خراسان شمالی امروز شنبه(هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت هفته سلامت با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک یکی از پروژه هایی بود که امروز کلنگ زنی شد. این بیمارستان در مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در پنج طبقه و دو فاز در محل سایت پردیس دانشگاه راه اندازی می‌شود. در فاز نخست این پروژه عمرانی با ۱۰۰ تخت احداث می شود که نقشه آن آماده و طراحی شده و در فاز دوم توسعه از ۱۰۰ تخت به ۳۲۰ تخت افزایش خواهد داشت که مطالعه آن در حال انجام است.

بیمارستان مادر و کودک در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی دارد که فاز مطالعه آن آغاز شده و ۱۰ میلیارد تومان برای مطالعات آن تخصیص پیدا کرده است. ساخت این بیمارستان به یک هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام حسن(ع)

دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد امروز افتتاح شد. دستگاه پیشرفته ام آر آی این بیمارستان که از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های کشور است، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالا را ندارد.

این دستگاه ام آر آی دومین دستگاه ام آر آی، استان است که در یک سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به سه دستگاه فعال افزایش یافته است.

راه اندازی نخستین سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس خراسان شمالی

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور معاون وزیر بهداشت راه‌اندازی شد.

این دستگاه نخستین سی تی اسکن فوق‌ پیشرفته ۱۲۸ اسلایس استان است. سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی دنیاست که با راه اندازی آن، تصویربرداری از عروق کرونر قلب امکانپذیر شده و به تشخیص و درمان بهتر و دقیق تر بیماری های قلبی کمک می کند.

افتتاح همراه سرا و مرکز تصویر برداری دیجیتال در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد 

همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره‌برداری رسید. این همراه سرا در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است.

همچنین، رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت ۶۰ متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه اندازی شد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان

عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان نیز آغاز شد. این مجتمع با زیر بنای ۴۲۱۱ متر مربع و با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پول هست زمین نیست!
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد