Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی گفت: توزیع ۲ هزار لوازم التحریر به همت سپاه ساری در کمک مومنانه، کمکی متفاوت از کمک های مومنانه گذشته است که این لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع می شود.

« روح الله صادقی» امروز ( ۶ شهریور) در حاشیه آئین مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: به همت سپاه ناحیه ساری و خیران همزمان با دهه اول محرم، مرحله دوم نهضت کمک مومنانه با هدف توزیع لوازم التحریر در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری افزود: این مرحله از کمک های مومنانه، با محوریت حوزه های دانش آموزی اجرا می شود و 200 بسته سبد معیشتی در کنار توزیع لوازم التحریر به همت حوزه محلات و دانش آموزی توزیع می‌شود.

صادقی گفت: توزیع 2 هزار لوازم التحریر به همت سپاه ساری در کمک مومنانه، کمکی متفاوت از کمک های مومنانه گذشته است که این لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در بین دانش آموزان کم برخوردار توزیع می شود.

وی یادآور شد: تفاوت این مرحله این است که دانش آموزان محوریت این کمک ها هستند و در روزی که به نام حضرت قاسم(ع) نامگذاری شده است، تلاش کردیم تا این توزیع انجام و حماسه دیگری در ساری رقم بزنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به اجرای کمک مومنانه و طرح مواسات خاطر نشان کرد: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در ساری20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان توزیع شد و تلاش داریم تا در مرحله دوم نهضت مومنانه در ششم محرم با نگاه توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان، این مرحله را اجرایی کنیم.

صادقی با بیان اینکه توزیع جهیزیه در بین افراد کم برخوردار از دیگر برنامه های کمک مومنانه در ساری است، گفت: در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه هم در پایان صفر 114 سری جهیزیه در بین زوجین نیازمند توزیع می شود که امیدواریم با کمک خیران شاهد رفع محرومیت ها باشیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه روح الله صادقی توزیع لوازم التحریر نهضت کمک مومنانه لوازم التحریر توزیع می شود دانش آموزان همت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر دبستان امیرکبیر گفت: دانش آموزان با کسب قبولی در مرحله اول به مرحله نیمه نهایی این مسابقات کشوری راه یافتند.

نسرین غبیشاوی گفت: در این دوره از مسابقات سه کلاس پایه ششم شرکت کرده بودند و کلاس ششم میعاد یک با هدایت سیده ملیحه شریعتی توانست با موفقیت در مرحله اول کشور به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

وی افزود: آزمون مرحله نیمه نهایی این لیگ علمی بیست اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دوره چهاردهم به مرحله نیمه نهایی و در دوره شانزدهم لیگ علمی بین المللی پایا به مرحله نیمه نهایی و نهایی راه پیدا کرده بودند.

وی افزود: امسال نزدیک به ده هزار دانش آموز در این مسابقه علمی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد