Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:23:06 GMT

بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های زندانیان استان کردستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۱۰۹۹

بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های زندانیان استان کردستان توزیع شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی؛ بنیاد علوی وابسته بنیاد مستضعفان، ۵۹۶ بسته معیشتی میان خانواده‌های زندانیان استان کردستان توزیع کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی؛ بنیاد علوی وابسته بنیاد مستضعفان، 596 بسته معیشتی شامل 10 کیلوگرم برنج ایرانی مرغوب، لپه، نخود، لوبیا، روغن مایع، رب، ماکارونی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را میان خانواده‌های زندانیان نیازمند و تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سطح استان توزیع کرد.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تایید این خبر گفت: این بسته‌های معیشتی پس از بسته‌بندی، از طریق مددکاران زندان‌ها و انجمن‌های حمایت زندانیان با رعایت کرامت انسانی، میان خانواده‌های آبرومند زندانیان توزیع خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه گفت: خوشبختانه در ماه‌های گذشته نیز شاهد توزیع کمک‌های مؤمنانه از سوی گروه‌های جهادی در میان خانواده‌های زندانیان استان بوده‌ایم.

فرمانده سپاه فجر: 130 هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند استان فارس توزیع می‌شود40هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گیلان توزیع می‌شود

مدیرکل زندان‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع این بسته‌های معیشتی بنیاد علوی، در ماه گذشته 600 پرس غذای گرم از سوی بنیاد مستضعفان و 300 بسته معیشتی دیگر نیز با کمک جوانان گام دوم انقلاب در میان خانواده‌های زندانیان نیازمند کردستانی توزیع شد.

فتحی خانواده‌های زندانیان را از اقشار بسیار آسیب‌پذیر جامعه دانست و یادآور شد: حمایت از خانواده‌های زندانیان با توجه به آسیب‌هایی که پیش‌روی آنان بوده، به نوعی اقدام در راستای پیشگیری از وقوع جرم است و حضور دستگاه‌های ذیربط و اقشار مختلف جامعه در حمایت مادی و معنوی از این خانواده‌های آسیب‌پذیر به سلامت جامعه خواهد انجامید.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی سپاه استان بوشهر ۳۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع کرد گیلان| «سپاه» ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی سپاه استان بوشهر ۳۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع کرد گیلان| «سپاه» ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بندرانزلی توزیع کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۵ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۶ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۷ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۸ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: عدم تخصیص ارز موردنیاز برای تأمین دارو بحران‌زا است گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میان خانواده های زندانیان بسته معیشتی بین کمک های مؤمنانه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‍‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ حضرت امیرالمؤمنین (ع) اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی از 75 سال گذشته تا کنون، در اذهان عمومی جهان به یک قدرت شکست ناپذیر دتبدیل شده بود.

وی با اشاره به دستاوردهای ویژه عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: پس از علمیات وعده صادق مردم دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران تنها با بخش کوچکی از توان خود و در مدت چند ساعت، ارتش این رژیم غاصب را از یک ارتش شکست‌ناپذیر به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران در این حمله و گستردگس و تنوع آن و اذعان کارشناسان جهانی به این نکته افزود: اسرائیل در مواجهه با عملیات وعده صادق نشان داد یک رژیم شکننده است.

عبدوس انجام عملیات وعده صادق را نتیجه صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به دنیا و به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت شکست ناپذیر بوده و اراده انجام هر اقدام نظامی را در دفاع از خود دارد.

وی با تأکید بر لزوم شکرگزاری برای این اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان تصریح کرد: مسئولان با انجام وظایف خود به نحو مطلوب باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنند تا شکرگزار عملیات "وعده صادق" باشند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شهادت شهید مطهری و فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، این مناسبت را به معلمان کشور و استان سمنان تبریک گفت و افزود: شهید مطهری الگوی واقعی معلمان و دانشجویان کشور است.

عبدو‌س دانست با بیان اینکه معلم باید در کلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد، از معلمان و اساتید کشورمان خواست تا قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را در بین دانش‌آموزان و دانشجویان تبیین‌ کنند.

وی همچنین هفته کار و کارگر را نیز به کارگران کشور و استان سمنان تبریک گفت و از این قشر از جامعه به عنوان فعالان خط مقدم جهاد تولید یاد کرد و افزود: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان همچنین با اشاره به اجرای طرح "نور" توسط فراجا در کشور، ضمن‌ حمایت از پلیس برای این طرح، از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود