Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- قهرمان شطرنج جهان گفت: خاک و پرچم کشورم را با هیچ پیشنهاد و پولی عوض نکرده‌ام و با افتخار برای اهتزاز پرچم ایران تلاش می‌کنم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آرین غلامی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ورزشی مجازی ویژه دانشجویان مازندران با اشاره به ضرورت تلاش ورزشکاران برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی اظهار داشت: همه ما عضوی از جامعه هستیم و باید پیرو فرمایشات ولایت فقیه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمینه کمک مومنانه ورزشکاران نیز حضوری فعال داشتند و بنده به سهم خودم در تهران و مازندران در زمینه کمک و تهیه بسته‌های معیشتی کمک کردم. ورزشکاران ما متعهدانه پای نظام و ولایت هستند و با تمام توان در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

 غلامی با بیان اینکه "از چند کشور به‌ویژه آمریکا پیشنهاد داشتم" گفت: خاک و پرچم کشورم را با هیچ پیشنهاد و پولی عوض نکرده‌ام و با افتخار برای اهتزاز پرچم  ایران تلاش می‌کنم.

سید امیر سادات‌کرمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در پویایی نسل جوان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های ورزشی نقش مهمی در سلامت جسم و  پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد که باید به این امر توجه شود و اگر ارزش‌ها در ورزش دیده شود هدف نهایی ورزشکاران در کنار قهرمانی، پهلوانی  است. باید رویکرد ارزشی به ورزش داشته باشیم زیرا منش پهلوانی پرچمدار ورزش قهرمانی کشور است.

وی با اشاره به مشکلات استان نیز گفت: دلسوزانه پیگیر موضوعات و مشکلات  هستیم؛ اولویت مسائل ما دربسیج دانشجویی  تشکیل هسته‌های مطالبه‌گری، تحقیق و پژوهش بوده که این هسته در شهرستان‌ها تشکیل  شد. همچنین به‌کارگیری دانشجویان متخصص در زمینه تخصصی در بحث رفع مشکلات استان از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران ادامه داد: متاسفانه نسل فعلی در زمینه هویت ملی و تاریخی ذهنیت درستی ندارد که لازم است روایتگری تاریخی و  پرده‌خوانی در زمینه کودتای 28 مرداد و ملی‌شدن صنعت نفت، رفع  شبهات و دیگر گره‌های ذهنی مانند جایگاه زن در اسلام؛ در محلات و مساجد انجام شود.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور قم 18 هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید کردرئیس سازمان بسیج دانشجویی: حل مشکلات کشور و تربیت نیروی تراز انقلاب رسالت اصلی بسیج دانشجویی استبسیج دانشجویی خوزستان از کم‌توجهی شهرداری اهواز به ماه محرم انتقاد کرد

سادات کرمی اضافه کرد: مثلث قوی با حضور نماینده ولی فقیه، بسیج دانشجویی و دادگستری برای مبارزه با فساد در استان تشکیل شد. مشکل آب روستاهای استان به ویژه در غرب استان در حال بررسی است. همچنین برای مرکز استان  نشست‌هایی با فرمانداری و شهرداری ساری در حال  انجام است. مشکل زباله‌های حاشیه روستاها باید رفع شود و اعتباری که برای این امر گذاشته شد باید اطلاع رسانی شود که دقیقاً کجا هزینه شد.

وی ادامه داد: مسائل و موضوعات مطرح شده باید بازدارنده باشد؛ سیستم نظارتی مردم فعال شود و  قانون درست، شفاف و دقیق باشد که این امر وظیفه نمایندگان مردم را سنگین تر می‌کند.

سادات کرمی در خاتمه گفت: در زمینه لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه، بسیج دانشجویی سبد کالا و  لوازم التحریر را تهیه و در اختیار نیازمندان استان قرار داده است.

انتهای پیام/682/س

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... سمنان| رسانه‌ها از مطالبه گری عقب‌نشینی نکنند نماینده ولی فقیه در استان همدان: مطالبه گری در اجتماع باید مبتنی بر آگاهی باشد تبریز| شاخصه اصلی گروه‌های جهادی مطالبه گری است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سمنان| رسانه‌ها از مطالبه گری عقب‌نشینی نکنند نماینده ولی فقیه در استان همدان: مطالبه گری در اجتماع باید مبتنی بر آگاهی باشد تبریز| شاخصه اصلی گروه‌های جهادی مطالبه گری است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۶ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گام به گام با محرمی متفاوت/ حرکت خودجوش مردم آمل با توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم) اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند