Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت تازه برنامه «مکث» با حال و هوای محرم و درگفتگوی کوروش سلیمانی با هیئت‌های عزاداری زنجان و يزد روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،  هفتمين قسمت از سری سوم برنامه تلویزیونی «مكث» پنجشنبه شب ساعت ١٩:٤٥ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد. در هفته اول از فصل جديد برنامه كه ويژه ماه محرم تهيه شده است، كوروش سليمانی مجری و راوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين برنامه او ميزبان جمعی از بانيان هيئت‌ها و حسينه‌های بزرگ يزد و زنجان است كه امسال هزينه‌های برگزاری مراسم‌هايیشان را صرف خريد ماسك و گان و سایر وسايل مورد نياز بيمارستان‌ها و ...كرده‌اند.

قصه اين قسمت از برنامه «مكث» حكايت عاشقانی است كه سال‌های سال به حسينه‌ها خدمت كرده‌اند و شوق دهه محرم را داشته‌اند و امسال هرچند دلتنگ آئين‌ها و مراسم‌های محرم هستند اما اين شور و شوق را به شيوه‌ای ديگر نشان داده و به ياری هموطنان شتافته‌اند.
سری جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی كه در ماه مبارك رمضان پخش شد، قصه‌ها و روايات جذاب آدم‌ها از يك موقعيت خاص به سمت حال خوب را روايت كرده و سراغ ماجراهاي اجتماعی می‌رود.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت ميان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه دو کوروش سلیمانی برنامه مکث محرم 99 عزاداری حسینی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»