Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بانگ «لبیک یا حسین» در شب عاشورا در استان مرکزی طنین‌انداز می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عباس دانشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به فریاد حماسی مردم استان در شب عاشورا اظهار داشت: فریاد حماسی و نجات‌بخش «لبیک یا حسین» ملت حسینی ایران در شب عاشورا در کران تا کران آسمان ایران اسلامی و تمام شهرها و روستاهای استان مرکزی طنین‌انداز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس میثاق بزرگی در طلب خون به ناحق ریخته شده حضرت امام حسین(ع) و خونخواهی ثارالله، به صورت یکپارچه و عمومی، تحت عنوان سراسر ایران حسینیه همراه با سردادن فریاد حماسی و نجات بخش لبیک یا حسین ملت عاشورایی و حسینی ایران در شب عاشورای حسینی راس ساعت 21 انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این اقدام به صورت سراسری از پشت بام و پنجره منازل و کوچه پس کوچه‌های شهرها، ماذنه مساجد و هیئات مذهبی و تکایا و جای جای ایران اسلامی انجام می‌شود.

محرم در حوزه هنری/ انتشار تولیدات محرمی «سوره اشک» تا اربعین ادامه داردمحرم 99 در رادیو فرهنگ چه می‌گذرد؟/ "آب فرات" روز تاسوعا و "ققنوس" روز عاشوراکرمان| عزاداری شب‌های ماه محرم در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی به روایت تصویر

دانشی تصریح کرد: نهضت حسینی دارای عالی‌ترین پیام‌ها و مضامینی است که توجه به آنها سبب سعادت و رستگاری جامعه بشری می‌شود بنابراین تبیین ابعاد مختلف عقیدتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی قیام امام حسین(ع) ضروری‌ترین موضوع تبلیغ قیام عاشورا است که باید در این زمینه با همکاری مبلغان انجام شود.

وی بیان کرد : بررسی سیره امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا، سخنان امام حسین(ع) در شرایط اجتماعی سیاسی آن زمان، چگونگی تاثیر عاشورا در انقلاب‌ها و قیام‌های پس از عاشورا از جمله موضوعات مهمی است که  باید بیشتر به آنها پرداخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی روحیه انقلابی و جهادی شاخصه مهم سبک زندگی عاشورایی است، گفت: در پرتو این روحیه انقلابی و جهادی در عرصه‌های مختلف به پیروزی و موفقیت رسیدیم بنابراین باتوجه به اقدامات مختلف دشمنان، باید فرهنگ دینی و روحیه انقلابی تقویت شود.

انتهای پیام/713/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT1 بیشتر بخوانید... وقایع روز هفتم محرم| شروع قطع آب بر حضرت سیدالشهدا(ع) و کاروان آن حضرت آنجا خیمه‌ای برپاست| برنامه روز هفتم محرم در شبکه یزد + تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وقایع روز هفتم محرم| شروع قطع آب بر حضرت سیدالشهدا(ع) و کاروان آن حضرت آنجا خیمه‌ای برپاست| برنامه روز هفتم محرم در شبکه یزد + تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۶ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گام به گام با محرمی متفاوت/ حرکت خودجوش مردم آمل با توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز هفتم محرم لبیک یا حسین شب عاشورا استان مرکزی امام حسین ع ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • چشم‌انداز صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران و جهان
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند