Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تعطیل‌بردار نیست و مردم ابتکارات خاصی در ایام شیوع کرونا دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، محرم همیشه برای ما حال و هوای دیگری داشت؛ از برپا کردن خیمه عزا تا ایستگاه صلواتی، از برگزاری مراسم هیئت در مسجد محل تا برگزاری روضه‌های خانگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 امسال به دلیل کرونا شاید از برخی برنامه‌های محرم نتوانیم استفاده کنیم اما برخی مجلس روضه اباعبدالله الحسین(ع) را تعطیل نکردند و با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا روضه‌ها را برگزار کردند و تمامی پروتکل‌ها را در آن لحاظ می‌کنند.

نخستین شب مراسم عزاداری در بیت رهبر معظم انقلاب برگزار شدمحافل عزاداری سالار شهیدان در ایلام به روایت تصویرعزاداری ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه فارس؛ « والعصر» به دنبال تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی است

عاشقان به سیدوسالار شهیدان این روزها در شهرستان گناباد مجلس امام حسین(ع) را رونق ویژه‌ای داده‌اند و گذاری اگر در محلات داشته باشید شاهد برگزاری روضه‌های خانگی در کوچه‌ها خواهید بود.

این روضه‌ها که سال‌های قبل در خانه‌ها برگزار می‌شده امروز در کوچه‌ها برگزار می‌شود که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته و می‌توان گفت امسال محرم گناباد یکپارچه حسینیه ابا عبدالله الحسین(ع) است.

در زیر شاهد گزارشی در این زمینه به روایت دوربین تسنیم خواهید بود:

انتهای پیام/282/ ع

R41347/P/S6,1188/CT16 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۴ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۵ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۶ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۷ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۸ لرستان| اهالی روستای سیل‌زده "ملاوی" پلدختر زمین مسکونی دریافت می‌کنند مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن افزایش تلفات و خسارات سیل در افغانستان/ دستکم ۳۵۰ نفر کشته و زخمی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روضه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند