Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:34:28 GMT

۵ فاکتور اصلی برای خرید انواع کاغذ دیواری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۰۳۸

۵ فاکتور اصلی برای خرید انواع کاغذ دیواری

امروزه بیشتر خانواده هایی که قصد خرید یک پوشش مناسب برای دیوارهای منزل خود دارند به کاغذ دیواری بیشتر از هر  پوشش دیگری برای زیبایی دکوراسیون داخلی علاقه نشان می دهند و  دیگر کمتر کسی را می توان یافت که سراغی از دیوارپوش های قدیمی بگیرد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رونیا، کاغذ دیواری ها اگر از طرح و رنگ و مدل مناسبی برخوردار باشند می توانند زیبایی و جذابیت بی  نظیر و منحصر بفردی را نیز برای دکوراسیون داخلی پدید آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قصد داریم تا ۵ فاکتور اصلی برای خرید انواع کاغذ دیواری را به شما بصورت مختصر شرح دهیم تا بر اساس این فاکتورها بتوانید بهترین و زیباترین کاغذ دیواری را برای منزل و یا بطور کلی دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب نمایید.

یکی از ۵ فاکتور اصلی برای خرید انواع کاغذ دیواری که در ابتدا و قبل از هر چیز نیز باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت کاغذ دیواری می باشد که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و بتواند تا مدت ها بدون آن که با آسیبی مواجه شود دوام بیاورد.

کاغذ دیواری ضخیم  و قابل شستشو را انتخاب کنید

اگر کیفیت برای شما اهمیت زیادی دارد که مطمئنا نیز دارد پس بهتر است همواره در خرید کاغذ دیواری به فروشنده تاکید کنید تا کاغذ دیواری هایی را به شما معرفی کند که جنس و کیفیت مناسبی داشته باشند.

کاغذ دیواری هایی که ضخیم هستند و همچنین تحت عنوان قابل شستشو به فروش می رسند بهترین گزینه برای شما خواهند بود  و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشند.

دو نوع کاغذ دیواری به شما در یک فروشگاه کاغذ دیواری پیشنهاد خواهد شد که یکی کاغذ دیواری معمولی و دیگری نیز کاغذ دیواری های پی وی سی هستند که در این بین کاغذ دیواری های پی وی سی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند به راحتی در برابرآب، رطوبت، ضربه های کوچک مقاومت خوبی را به عمل آورند.

البته ممکن است کاغذ دیواری هایی که در ساخت خود از پی وی سی بهره برده اند از قیمت بالاتری برخوردار باشند که بهتر است قیمت ها را مد نظر قرار داده و در صورتی که توانایی مالی برای خرید آن دارید به هیچ وجه از خرید آن دریغ نکنید.

رنگ مناسب با فضای موجود را انتخاب کنید

در خرید کاغذ دیواری باید بعد از انتخاب کاغذ دیواری با کیفیت به رنگ ها نیز توجه زیادی داشته باشید و کاغذ دیواری هایی را خریداری و انتخاب نمایید که بخوبی با دکوراسیون داخلی و  فضای موجود تناسب و سازگاری داشته باشد.

به طور کلی دو طیف رنگی برای کاغذ دیواری ها می توانید انتخاب و خریداری کنید که یکی از آنها کاغذ دیواری های با رنگ روشن و دیگری کاغذ دیواری های با رنگ تیره می باشد.

کاغذ دیواری های با رنگ روشن از محبوب ترین نوع کاغذ دیواری محسوب می شوند  که می توانند در روشن تر شدن فضای موجود بخصوص فضاهایی که کم نور هستند نقش مهمی داشته باشد و کمبود نور را تا حد زیادی جبران کند.

در مقابل کاغذ دیواری های با رنگ تیره نیز وجود دارند که مورد علاقه و پسند بسیاری از افراد و خانواده ها هستند که در بکارگیری و استفاده از آنها باید توجه داشته باشید که تنها می توانند با فضاهای روشن و نور گیر تناسب برقرار کنند و برای محیط های کم نور مناسب نیستند.

طرح مناسب را انتخاب کنید

بعد از انتخاب کاغذ دیواری با کیفیت و همچنین رنگ مناسب نوبت به طرح کاغذ دیواری می رسد که از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است و باید بتوانید کاغذی را انتخاب کنید که بتواند بخوبی با  دکوراسیون شما سازگاری داشته باشد.

دکوراسیون منازل به دو دسته دکوراسیون های کلاسیک و همچنین دکور مدرن تقسیم بندی می شود که برای هر یک از آنها باید کاغذ دیواری مناسب را انتخاب و خریداری نمود. برای دکوراسیون هایی با سبک کلاسیک و قدیمی و یا منازلی که بافت قدیمی دارند باید از کاغذ دیواری های کلاسیک استفاده کنید.

امروزه انواع و اقسام کاغذ دیواری های کلاسیک، کاغذ دیواری سه بعدی و ... در طرح ها و مدل های متنوع وجود دارند که می توانند با تناسب ایجاد شده با دکوراسیون فضایی بسیار زیبا را ایجاد کنند.

اما سازه های نو ساز و همچنین سازه های اداری و تجاری نیز باید با کاغذ دیواری هایی با سبک مدرن پوشانده شوند. کاغذ دیواری های مدرن می توانند با دکوراسیون هایی که از سبک های مدرن و جدید هستند به خوبی سازگاری برقرار کنند.

کاغذ دیواری های مدرن طرح های کمتری روی خود دارند و بصورت ساده طراحی و تولید می شوند و در مقابل کاغذ دیواری های کلاسیک طرح های شلوغی روی خود دارند و بخوبی با دکوراسیون های کلاسیک تناسب و سازگاری برقرار می کنند.

کاغذ دیواری اتاق کودک را از طرح های کودکانه انتخاب کنید

اگر صاحب کودکی هستید و به دنبال کاغذ دیواری مناسب با اتاق او می باشد بهتر است تا کاغذ دیواری را انتخاب و خریداری کنید که از طرح و نقش کودکانه برخوردار باشند.

دختر بچه ها و پسر بچه ها هر یک از علاقمندی های متفاوتی برخوردار هستند و باید بر اساس روحیات آنها کاغذ دیواری مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

برخی افراد توجهی به این موضوع ندارند و کاغذ دیواری را بر اساس سلیقه خود انتخاب می کنند که این موضوع می تواند نارضایتی را برای کودکان به همراه داشته باشد زیرا هیچگونه سازگاری با روحیات آنها ندارد.

کاغذ دیواری خارجی بخریم یا ایرانی؟

در پاسخ باید بگوییم به این موضوع که کاغذ دیواری خارجی خریداری کنیم یا ایرانی توجهی نداشته باشید و به دنبال کیفیت و زیبایی باشید. امروزه متاسفانه کاغذ دیواری های با برند ایرانی وجود ندارند که کیفیت و زیبایی خوبی داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاغذ دیواری سه بعدی کاغذ دیواری انتخاب و خریداری کاغذ دیواری هایی دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری ها انتخاب کنید برای خرید طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!

جریان اصلاحات در حالی به نقد ساختاری می پردازد که خود بخش اصلی از عاملیت و ترک فعل‌ها بوده است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که خداحافظی با اقتصاد زیر زمینی، تولید زیر تیغ واردات یارانه ای، چالش ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای و یک صندلی و چندین مدعی در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

برخی اصلاح طلبان در اقدامی مزورانه در حالی در رسانه های خود از تبدیل شدن امید در ایران به امری مناقشه آمیز سخن به میان می‌آورند که بررسی‌ها نشان می‌دهد ادعاهای آنان مبتنی بر پیمایش های دهه ۹۰ یعنی دولت مورد ائتلاف آنان می‌باشد.

آغاز این کنش‌ها با توییت سعید حجاریان تئورسین اصلاحات درباره «امید» در سیاست و جامعه آغاز شده است، روزنامه آرمان امروز نوشته است:

سعید حجاریان، تئوریسین و فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: به حفظ «امید» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «نقد» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم. این فعال سیاسی اصلاح طلب، اخیرا توئیتی منتشر کرده و در آن نوشته بود: «دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه نوشته است:

این سخنان وی با واکنشی را به همراه داشت که عنوان کرده بود دیگر بار شیشه‌ای نمانده که بخواهد حفظ شود. حجاریان در پاسخ به این نقد، توئیتی دیگر در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و در آن نوشت: منتقدی مجرب نقدی بر این پست نگاشته و بیان کرده اند: «چیزی باقی نخواهد ماند» گزاره ای آخرالزمانی است؛ یعنی چیزی متصور نیست که برای حفظ اصلاح اش تلاش کنیم. پاسخ اینجانب: به حفظ «امید» و نگه داشتن شعله شمع باور دارم ولی تؤامان «نقد» را شرط لازم هر گشایش و سخن ایجابی می‌دانم.

بررسی‌ها در این رابطه بیانگر آن است که اصلاح طلبان با طرح این ادعا که ساختار جامعه ایران فاقد توان تولید و بازتولید امید شده است، تاکید می کنند، ساختارهای اصلی و مسلط که در جامعه ایران جاری است فرصت عاملیت را از بخش عظیمی از جامعه خصوصا نخبگان سلب نموده و برعکس نومیدی را می‌گستراند.

اصلاح طلبان همچنین با تاکید بر بررسی تغییرات جامعه، ضرورت بررسی سویه ها، مولفه ها، خواسته ها، مطالبات، تصورها و رفتارهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن را مورد تاکید قرار داده و می کوشند وضعیت فعلی جامعه را «بی آینده»، «بی افق» و سراسر «تیره و تار» تصویر سازی کرده و از سوی دیگر نظام حکمرانی را مورد هجمه قرار دهند.

روزنامه اعتماد نیز در یادداشتی معنادار به پیمایش امید در جامعه پرداخته و می‌نویسد:

امید در ایران به امری مناقشه‌آمیز و پرابلماتیک و مساله اجتماعی مبدل شده است، امید در ساختار اجتماعی باید تولید ‌و بازتولید شود اکنون ساختار جامعه ایران فاقد توان تولید و بازتولید امید شده است، ساختارهای اصلی و مسلط که در جامعه ایران جاری است فرصت عاملیت را از بخش عظیمی از جامعه خصوصا نخبگان سلب نموده و برعکس نومیدی را می‌گستراند. در دهه اول هزاره سوم شاخص نیکبختی در ایران از صد کشور پنجاه و چهار بوده و اکنون به هفتاد تنزل یافته است.

در ادامه این یادداشت آمده است:

شوربختانه در پیمایش‌های متعدد ملی دیگری نیز تایید شده است، ازجمله در پیمایش ملی سرمایه اجتماعی (۱۳۹۵) که پنداشت‌های مردم در حوزه مولفه‌های سرمایه اجتماعی را ارزیابی نموده است، نشان می‌دهد که ۸۰درصد مردم درخصوص موفقیت نظام در حل مشکلات ارزیابی در حد کم و خیلی کم داشته‌اند و تنها یک درصد در حد زیاد و خیلی زیاد امید به توان نظام در حل مشکلات داشته‌اند. یا در شاخص ارزیابی نسبت به روند آینده جامعه در سه قلمرو رفاه، وحدت و همدلی و فقر یافته‌های امیدبخشی حاصل نشده است.

اصلاح طلبان با تاکید بر بررسی تغییرات جامعه، ضرورت بررسی سویه ها، مولفه ها، خواسته ها، مطالبات، تصورها و رفتارهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن را مورد تاکید قرار داده و می کوشند وضعیت فعلی جامعه را «بی آینده»، «بی افق» و سراسر «تیره و تار» تصویر سازی کرده و از سوی دیگر نظام حکمرانی را مورد هجمه قرار دهند.
اصلاح طلبان در حالی مدعی پیمایش ها در خصوص شرایط ناامیدی در جامعه هستند که این پیمایش ها در بازه زمانی ۳ دهه گذشته به ویژه دهه ۹۰ بوده که از قضا جریان اصلاحات خود بخش مهمی از سیاستگذاری و روند اجرایی کشور هم در دولت اصلاحات و هم به انحای دیگر در دولت روحانی بر عهده داشته است.

این موضوع زمانی اهمیت می یابد که در یابیم جریان اصلاحات در حالی به نقد ساختاری می پردازد که خود بخشی از این ساختار و شرایط مورد ادعای آنان در حقیقت بخشی از عاملیت و ترک فعل های آنان بوده است.

اصلاح طلبان همچنین بدون اشاره به کاستی ها و انتقادات وارده به دولت های مختلف در پیگیری برنامه های توسعه، معطل نگاه داشتن کشور به دلیل مذاکرات خارجی و ...بوده اند که حتی عالی ترین مقامات کشور نیز انتقاداتی به عدم پیشرفت در دهه ۹۰ مطرح کرده و نسبت به تعلل ها، کم عملی ها و بی عملی ها انتقاد کرده بودند. این در حالی است که این بخش از اصلاح طلبان تلاش دارند طی یک کنش سیاسی- رسانه ای اقدام به فاکتور کردن کم کاری ها به نام حاکمیت می باشند، هدف از این اقدام فضاسازی خاص برای حضور در عرصه انتخابات پس از تحریم آن است.

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی