Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه بررسی طرح های عمرانی زنجان در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوع جدید و بی بدیلی از حکومت در دنیا است، اظهار داشت: آروزی قلبی من این است که جمهوری اسلامی هم به آرمان های الهی و انسانی انقلاب اسلامی پای بند می ماند.

وی ادامه داد: مردم دولت و مجلسی را سرکار می آورند ولی کارگزارن آرمان های الهی و انقلاب اسلامی فاصله می گیرند، کسانی که فاصله نمی گیرند همچون شهید رجایی و باهنر می شوند که همه چیزشان را برای انقلاب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی فراتر رفته است، اظهار داشت: اکنون در کشورهای مختلف به انقلاب اسلامی افتخار می کنند و اگر ما در درون به آرمان انقلاب وفادار می بودیم هم اکنون در شرایط بهتری قرار داشتیم.

وی گفت: گرامیداشت هفته دولت نه فقط با افتتاح پروژه ها و ارائه آمارها که با نگاه دوباره به آرمان های انقلاب اسلامی باید انجام شود چرا که ما داریم از آرمان ها دور می شویم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان این جلسه در خصوص بررسی برخی از طرح های عمرانی زنجان در جمع خبرنگاران گفت: ناوگان عمومی حمل و نقل شهری در زنجان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و قرار شد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تعداد قابل توجهی ناوگان به صورت نوسازی مجدد در اختیار شهرداری قرار گیرد و تعدادی هم با ۵۰ درصد تقبل ضمانت توسط وزارت کشور و ۵۰ درصد توسط شهرداری زنجان اتوبوس های نو برای حمل و نقل شهری تهیه شود.

نیکزاد با بیان اینکه به سرانجام رسیدن پروژه سبزه میدان از دیرباز مورد درخواست مردم شهر زنجان بوده است، افزود: برای پیشبرد این طرح عدد قابل توجهی جهت تملک پلاک ها و اجرای پروژه نیاز است و قرار شد پیگیری هایی از طریق مجلس انجام پذیرد تا از طریق سازمان برنامه و بودجه اعتباری جهت تملک اختصاص داده شود و مابقی را شورا و شهرداری زنجان به اتمام برسانند.

وی به تعیین تکلیف زمین ۱۳ هکتاری متعلق به بنیاد مستضعفان در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: قرار شد سه هکتار از این زمین به عنوان فضای سبز باقی بماند و مابقی جهت جابجایی و اسکان افرادی که در سکونتگاهها ساکن هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

نیکزاد به پیگیری جهت تخصیص هفت میلیون مترمکعب آب برای باغات ایجاد شده در اراضی شیبدار طارم اشاره کرد و افزود: با تخصیص این میزان آب مشکلات عدیده بالغ بر یک هزار خانوار در شهرستان طارم حل خواهد شد.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران علی نیکزاد زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران علی نیکزاد زنجان انقلاب اسلامی ایران علی نیکزاد زنجان انقلاب اسلامی آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خلجی با تأکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، گفت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کار‌های انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی افزود: سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری‌های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در شهر‌های استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

خلجی به ارزیابی عملکرد شورا‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می‌کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، گفت: در حال حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری زنجان ادامه داد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود، اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خلجی با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل